The Pub

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
The PUB, Pilsner Unique Bar je gastronomický koncept originálních restaurací, vybavených samoobslužnými pivními výčepy. Koncept se rozvíjí od roku 2005, kdy byla v Plzni otevřena pilotní provozovna. The PUB v sobě spojuje prvky zábavy, dobrého jídla a výtečného piva, které si hosté mohou sami načepovat na výčepech umístěných přímo na stolech. Na velkoplošných projekcích jsou promítány pivní hry, do kterých se hosté mohou zapojit nejen v rámci provozovny, ale díky propojení restaurací online i napříč celým řetězcem. Mezi další jedinečnosti konceptu patří možnost elekronických objednávek jídel a nápojů přes dotykové panely na stolech, aplikace The PUB Jukebox a nebo propracovaný věrnostní systém The PUB Club a zákazníky velmi oblíbený online rezervační systém.
Vlastní provozovny
- 2 ČR
Franšízové provozovny
- 14 ČR
- Slovensko - Košice
- Německo - Berlín
- Rakousko - Vídeň
- Rumunsko - Bukurešť
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- kompletní řízení a kontrola instalace systému od projektu až po realizaci
- odpadá nutnost aktivit, jako např. vyjednávání podmínek s dodavateli, propagace, oblast public relations, optimalizace provozních procesů apod.
- využití výhod plynoucích ze společné marketingové politiky
- bezplatné poradenství a tísňovou servisní linku
- školení, trénink na všech úrovních
- celkové snížení rizik spojených s podnikatelskou činností
Potřebná počáteční investice
- poplatek za licenci: 200.000 Kč
- předpokládané investice do úpravy a vybavení restaurace: od 5 mil. Kč
- royalties: 2 procenta z obratu
Základní požadavky
Požadavky na místo:
- centrum sídla s minimálně 50 000 obyvateli
- minimálně 300 metrů čtverečních podlahové plochy
- maximálně otevřená dispozice
- možnost venkovního posezení
- vlastní vstup z ulice
Požadavky na franchisanta:
- podnikatelská zkušenost a nadšení pro věc
- manažerské schopnosti a interpersonální dovednosti
- osobní zapojení do řízení baru
- dlouhodobý vztah
- dodržování standardů v oblasti kvality, čistoty a servisu
Informace o franšízorovi
The PUB Franchising s.r.o.
Veleslavínova 59/3, Staré město, 110 00 Praha 1
+420 604 626 290
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Martin Šampalík
Více informací
Správcem osobních údajů je The PUB Franchising s.r.o. (Veleslavínova 59/3, Staré město, 110 00 Praha 1). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému The Pub a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na thepub.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízový koncept The PUB chystá letos vstup na asijský trh. Nejen to v rozhovoru prozradil jednatel společnosti Martin Šampalík.
Za dveřmi je letní sezona, která přeje konceptům se zmrzlinou i jinému venkovnímu prodeji. Na vedrech vydělávají i pivnice.
Obliba donášky jídla domů nutí restaurace ke kreativitě. I gastronomické franšízové sítě nabízejí stále častěji speciální pobavení navíc.
Do franšízové sítě plzeňské značky The PUB letos přibyla další, již šestá pobočka v Praze. Konceptu se daří i v Německu.
Češi jsou národem pivařů, byznys se zlatavým mokem ale přerůstá díky franšízám i české hranice. Jak uspět? Mít jedinečný nápad, který vás okamžitě zviditelní mezi silnou konkurencí.

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.