Mr. Sushito

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Mr. Sushito je mladý jedinečný koncept rychlého stravování zaměřený na zdravá a jedinečná jídla výhradně z čerstvých surovin.
JAK TO VŠECHNO ZAČALO
První nápad o založení Mr. Sushito padl při cestách po Evropě dvou bratrů, kteří narazili na pokrm Sushi Burrito. Po prvním kousnutí tomuto pokrmu naprosto propadli a byli si jistí, že tohle musí i do naši republiky! A takhle vznikl první a zatím jediný podnik v České republice, který připravuje Sushi Burrito. U tohoto pokrmu jsme ale nezůstali, protože náš sortiment postupně rozšiřujeme, abychom uspokojili všechny milovníky zdravých, chutných a čerstvých jídel.
NAŠE PLÁNY A VIZE
Věříme, že v dnešní uspěchané době je těžké si najít čas na rychlé, kvalitní a výživné jídlo, které dodá tělu vše potřebné. Řekli jsme si, že je na čase, aby všude kolem nás byly také zdravé fast-foody a proto se postupně chceme rozšiřovat do celé republiky.
MILUJEME ČERSTVÉ SUROVINY
Věříme, že jídlo připravené z čerstvých surovin chutná nejlépe. U nás pracujeme pouze s prvotřídními surovinami. Spolu s našimi lokálními i zahraničními dodavateli můžeme tedy zaručit naše jídlo 100% čerstvé. SUSHI BURRITO, SALAD BOWL NEBO NĚCO TEPLÉHO? Z našeho menu si vybere každý. Ať je to vegetarián nebo milovník mořských plodů a masa.
VSTŘÍC ZÁKAZNÍKŮM
Všechny naše podniky nabízejí doplňkové služby zákazníkům Take away Express (zavolej-objednej-vyzvedni) a rozvoz jídel po městě ve spolupráci s Damejidlo.cz.
Vlastní provozovny
- Mr. Sushito OSTRAVA - Janáčkova 1341/3
- Mr. Sushito BRNO - Jánská 448/10
- Mr. Sushito PROSTĚJOV - OC Zlatá Brána (10/2019)
Franšízové provozovny
- Mr. Sushito OLOMOUC
Z důvodu dynamického rozvoje hledáme také partnery pro náš franšízový program po celé České republice!
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how zavedené značky
- Franchisový manuál
- Výpomoc při výběru místa
- Vizualizace a projekt zařízení provozovny
- Technologické řešení provozovny
- Vstupní školení franchisanta
- Zaškolení personálu a provozní manuály
- Dodavatelská síť
- Průběžná školení a podpora
- Propagační materiály
- Marketingovou podpora (sociální sítě, on-line i off-line kampaně)
Potřebná počáteční investice
- 150 000 Kč vstupní poplatek (územní exkluzivita, startovací balíček, zaškolení, vizualizace, aj.)
- zprovoznění a vybavení provozovny 0,7 - 0,9 mil. Kč (menší pobočka, food court v OC) nebo od 1 mil. Kč (větší pobočka) - cena závisí na velikosti a stavu prostor
- Průběžný poplatek 5 %
- Marketingový poplatek 2 %
Základní požadavky
Co od vás očekáváme?
- Prostory min. 50 m2 se vstupem z ulice, výlohou na frekventovaném místě
- 150% nadšení a odhodlání
- Finanční zajištění
- Zkušenosti s podnikáním výhodou
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Petr Fabík
Více informací
Správcem osobních údajů je Mr. Sushito Czech s.r.o. (č.p. 6, 739 39 Lučina). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Sushito a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mrsushito.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„Náš franšízant musí milovat svou práci, rád komunikovat s lidmi a mít vizi," říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.
Originalita je dnes pro úspěch v gastronomii důležitá. Vědí to i majitelé konceptu Mr.Sushito. Na trh přináší franšízu i Sushi Burrito.

Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
„Zkušenosti z gastra nejsou nezbytné, u franšízantů oceňujeme hlavně férový přístup, ochotu učit se a naslouchat," říká Marek Svoboda, spolumajitel sítě Cartel Pizza.
Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.

Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Řetězec restaurací Pizza Hut společnosti AmRest v České republice a na Slovensku rozšiřuje svou síť a hledá nové franšízanty.
Původně si chtěli otevřít malý vinný bar. Dnes Lukáš Jakubek spolu se Stanislavem Virdzekem provozují franšízu La Donuteria v Praze. Kdy přišla změna?
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Sladký byznys se značkou Donuterie lze rozjet už za necelý milion. Jaké jsou podmínky spolupráce?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.