Mr. Poke

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Mr. Poke je mladý jedinečný koncept rychlého stravování zaměřený na zdravá a jedinečná jídla výhradně z čerstvých surovin.
JAK TO VŠECHNO ZAČALO
První nápad o založení Mr. Poke padl při cestách po Evropě dvou bratrů, kteří narazili na pokrm Sushi Burrito. Po prvním kousnutí tomuto pokrmu naprosto propadli a byli si jistí, že tohle musí i do naši republiky! A takhle vznikl první a zatím jediný podnik v České republice, který připravuje Sushi Burrito. U tohoto pokrmu jsme ale nezůstali, protože náš sortiment postupně rozšiřujeme, abychom uspokojili všechny milovníky zdravých, chutných a čerstvých jídel.
NAŠE PLÁNY A VIZE
Věříme, že v dnešní uspěchané době je těžké si najít čas na rychlé, kvalitní a výživné jídlo, které dodá tělu vše potřebné. Řekli jsme si, že je na čase, aby všude kolem nás byly také zdravé fast-foody a proto se postupně chceme rozšiřovat do celé republiky.
MILUJEME ČERSTVÉ SUROVINY
Věříme, že jídlo připravené z čerstvých surovin chutná nejlépe. U nás pracujeme pouze s prvotřídními surovinami. Spolu s našimi lokálními i zahraničními dodavateli můžeme tedy zaručit naše jídlo 100% čerstvé. SUSHI BURRITO, SALAD BOWL NEBO NĚCO TEPLÉHO? Z našeho menu si vybere každý. Ať je to vegetarián nebo milovník mořských plodů a masa.
VSTŘÍC ZÁKAZNÍKŮM
Všechny naše podniky nabízejí doplňkové služby zákazníkům Take away Express (zavolej-objednej-vyzvedni) a rozvoz jídel po městě ve spolupráci s Damejidlo.cz.
Vlastní provozovny
- Mr. Poke OSTRAVA - Janáčkova 1341/3
- Mr. Poke BRNO - Jánská 448/10
- Mr. Poke PROSTĚJOV - OC Zlatá Brána (10/2019)
Franšízové provozovny
- Mr. Poke OLOMOUC
Z důvodu dynamického rozvoje hledáme také partnery pro náš franšízový program po celé České republice!
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how zavedené značky
- Franchisový manuál
- Výpomoc při výběru místa
- Vizualizace a projekt zařízení provozovny
- Technologické řešení provozovny
- Vstupní školení franchisanta
- Zaškolení personálu a provozní manuály
- Dodavatelská síť
- Průběžná školení a podpora
- Propagační materiály
- Marketingovou podpora (sociální sítě, on-line i off-line kampaně)
Potřebná počáteční investice
- 150 000 Kč vstupní poplatek (územní exkluzivita, startovací balíček, zaškolení, vizualizace, aj.)
- zprovoznění a vybavení provozovny 0,7 - 0,9 mil. Kč (menší pobočka, food court v OC) nebo od 1 mil. Kč (větší pobočka) - cena závisí na velikosti a stavu prostor
- Průběžný poplatek 5 %
- Marketingový poplatek 2 %
Základní požadavky
Co od vás očekáváme?
- Prostory min. 50 m2 se vstupem z ulice, výlohou na frekventovaném místě
- 150% nadšení a odhodlání
- Finanční zajištění
- Zkušenosti s podnikáním výhodou
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Petr Fabík
Více informací
Správcem osobních údajů je Mr. Sushito Czech s.r.o. (č.p. 6, 739 39 Lučina). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Poke a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mrpoke.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„Náš franšízant musí milovat svou práci, rád komunikovat s lidmi a mít vizi," říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.

Franšíza Tak trochu jiná točená založila svůj byznys na zmrzlině, kterou si zákazník přizpůsobí podle chuti. Kromě dobrého nápadu jim k úspěšné sezóně pomohlo i dlouhé léto.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Miroslav Fojtík se rozhodl opustit dráhu středoškolského učitele a chtěli s manželkou začít podnikat. Jak hodnotí šest let zkušeností franšízanta Kofi Kofi ve Znojmě?

Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.