Mr. Poke
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Mr. Poke je mladý jedinečný koncept rychlého stravování zaměřený na zdravá a jedinečná jídla výhradně z čerstvých surovin.
JAK TO VŠECHNO ZAČALO
První nápad o založení Mr. Poke padl při cestách po Evropě dvou bratrů, kteří narazili na pokrm Sushi Burrito. Po prvním kousnutí tomuto pokrmu naprosto propadli a byli si jistí, že tohle musí i do naši republiky! A takhle vznikl první a zatím jediný podnik v České republice, který připravuje Sushi Burrito. U tohoto pokrmu jsme ale nezůstali, protože náš sortiment postupně rozšiřujeme, abychom uspokojili všechny milovníky zdravých, chutných a čerstvých jídel.
NAŠE PLÁNY A VIZE
Věříme, že v dnešní uspěchané době je těžké si najít čas na rychlé, kvalitní a výživné jídlo, které dodá tělu vše potřebné. Řekli jsme si, že je na čase, aby všude kolem nás byly také zdravé fast-foody a proto se postupně chceme rozšiřovat do celé republiky.
MILUJEME ČERSTVÉ SUROVINY
Věříme, že jídlo připravené z čerstvých surovin chutná nejlépe. U nás pracujeme pouze s prvotřídními surovinami. Spolu s našimi lokálními i zahraničními dodavateli můžeme tedy zaručit naše jídlo 100% čerstvé. SUSHI BURRITO, SALAD BOWL NEBO NĚCO TEPLÉHO? Z našeho menu si vybere každý. Ať je to vegetarián nebo milovník mořských plodů a masa.
VSTŘÍC ZÁKAZNÍKŮM
Všechny naše podniky nabízejí doplňkové služby zákazníkům Take away Express (zavolej-objednej-vyzvedni) a rozvoz jídel po městě ve spolupráci s Damejidlo.cz.
Vlastní provozovny
- Mr. Poke OSTRAVA - Janáčkova 1341/3
- Mr. Poke BRNO - Jánská 448/10
- Mr. Poke PROSTĚJOV - OC Zlatá Brána (10/2019)
Franchisové provozovny
- Mr. Poke OLOMOUC
Z důvodu dynamického rozvoje hledáme také partnery pro náš franšízový program po celé České republice!
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how zavedené značky
- Franchisový manuál
- Výpomoc při výběru místa
- Vizualizace a projekt zařízení provozovny
- Technologické řešení provozovny
- Vstupní školení franchisanta
- Zaškolení personálu a provozní manuály
- Dodavatelská síť
- Průběžná školení a podpora
- Propagační materiály
- Marketingovou podpora (sociální sítě, on-line i off-line kampaně)
Potřebná počáteční investice
- 150 000 Kč vstupní poplatek (územní exkluzivita, startovací balíček, zaškolení, vizualizace, aj.)
- zprovoznění a vybavení provozovny 0,7 - 0,9 mil. Kč (menší pobočka, food court v OC) nebo od 1 mil. Kč (větší pobočka) - cena závisí na velikosti a stavu prostor
- Průběžný poplatek 5 %
- Marketingový poplatek 2 %
Základní požadavky
Co od vás očekáváme?
- Prostory min. 50 m2 se vstupem z ulice, výlohou na frekventovaném místě
- 150% nadšení a odhodlání
- Finanční zajištění
- Zkušenosti s podnikáním výhodou
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Petr Fabík
Více informací
Správcem osobních údajů je Mr. Sushito Czech s.r.o. (č.p. 6, 739 39 Lučina). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Poke a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mrpoke.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„Náš franšízant musí milovat svou práci, rád komunikovat s lidmi a mít vizi," říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Franšízovou síť Kafec založil Tomáš Konečný na pevných základech vlastní úspěšné praxe. Sen o vlastní kavárně se díky tomu může stát realitou i pro další zájemce.
Znáte apetýt běžného teenagera? Pak víte, že postavit na tom byznys musí vyjít. A Davidovi Alešovi to s franšízou ReFresh Bistro opravdu vyšlo.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.