Pizza Hut

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Pizza Hut, světově nejznámější značka pizzy, se neustále rozšiřuje a hledá motivované franšízové partnery, kteří by se rádi, s vášní a odhodláním stali součástí úspěšného příběhu.
Pizza Hut vznikla v roce 1958 ve městě Wichita ve státě Kansas, kde dva bratři Dana Frank Carneyovci otevřeli první restauraci. Jejich kapitál byl tehdy pouze 600 dolarů a pocházel z půjčky od matky.
Pouze o 10 let později, fungovalo 310 restaurací, které v té době obsluhovalo ročně milion spokojených zákazníků. Dnes je Pizza Hut je jednou z pěti nejhodnotnějších značek restaurací na světě s více než 15 000 restauracemi ve 130 zemích světa.
Značka se těší velké popularitě, kterou získala díky unikátním produktům jako je například legendární Pizza na pánvi nebo "sýrové okraje". Produkty ve vysoké kvalitě jsou charakteristické použitím čerstvých a prvotřídních produktů, které jednoznačně stojí za úspěchem této značky.
Pizza Hut využívá 3 prodejní koncepty: Express, Delivery nebo Fast Casual restauraci
Pizza Hut má na trhu vynikající postavení díky své pokročilé digitalizaci, příznivým dostupným cenám a komplexní podpoře partnerů.
VÝHODNÁ NABÍDKA
Poskytovatel licence nyní nabízí výhodnou nabídku. Pokud zahájíte provoz do konce roku 2021 můžete získat zpět až 70 000 eur (cca 1,8 mil. Kč) za každou provozovnu v závislosti na počtu otevřených poboček. Využijte tuto jedinečnou příležitost stát se součástí úspěšného a rostoucího týmu.
Značku Pizza Hut vlastní Yum! Brands Inc., jejím výhradním provozovatelem a master-franšízantem ve střední a východní Evropě je společnost AmRest. AmRest je jedním z největších provozovatelů restaurací a franšíz v Evropě. Na trhu s restauracemi působí od roku 1994 a v současné době má více než 2 000 restaurací, z nichž je více než 400 franšízových. AmRest je master-franšízant značky Pizza Hut v několika zemích, a to v Polsku, Francii, Německu, České republice, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku, Chorvatsku, Slovensku, Slovinsku, Rusku, Ázerbájdžánu a Arménii. Kromě Pizza Hut provozuje takové značky jako KFC, Burger King a Starbucks.
Vlastní provozovny
15 605
Franšízové provozovny
Ve 130 zemích
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Detailní analýza včetně dodání dat pro výběru nejvhodnějšího místa na podnikání
- Podpora při vyjednávání nájemních podmínek
- Přístup k nákupní a dodavatelské síti AmRest s výhodnými podmínkami
- Rámcová smlouva s AmRest s výhodnými podmínkami
- Komplexní školení pro partnery a tým
- Design provozovny (zařízení na klíč)
- Integrace do online objednávkových, platebních a doručovacích systémů
- Přístup k nástrojům plánování a řízení lidských zdrojů
- Nástroje finančního a obchodního plánování, které vám kdykoli poskytnou úplný přehled o vašem podnikání
- Marketing bude zajišťovat centrála franšízora, aby se zajistila profesionální prezentace značky a méně stresu pro partnera
- Intenzivní zaškolení s přístupem k centrální databázi AmRest a online nástrojům
- Cílená podpora partnerů
Potřebná počáteční investice
200 000 EUR (cca 5,2 mil. Kč)
Základní požadavky
- Zkušenosti v oboru F&B (Food&Beverage / Jídlo&Nápoje)
- Podnikatelské myšlení
- Silná znalost lokálního trhu
Informace o franšízorovi
Amrest Franchise Sp. z o.o.
ul. Powstańców Śląskich 15-17, 53-332 Wrocław, Poľsko
+491755838070
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Eric Bartoletti
Více informací
Správcem osobních údajů je Amrest Franchise Sp. z o.o. (ul. Powstańców Śląskich 15-17, 53-332 Wrocław, Poľsko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Pizza Hut a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na amrest.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Obor gastronomie se vlivem současné situace promění. Šanci uspět získají nové koncepty, které zaujmou zákazníky svou nabídkou.
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšíza Burrito Loco se chce rozšířit z Prahy do dalších regionů. Na kolik přijde franšízanty vstup do podnikání s touto značkou?
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.