Pizza Hut

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Pizza Hut, světově nejznámější značka pizzy, se neustále rozšiřuje a hledá motivované franšízové partnery, kteří by se rádi, s vášní a odhodláním stali součástí úspěšného příběhu.
Pizza Hut vznikla v roce 1958 ve městě Wichita ve státě Kansas, kde dva bratři Dana Frank Carneyovci otevřeli první restauraci. Jejich kapitál byl tehdy pouze 600 dolarů a pocházel z půjčky od matky.
Pouze o 10 let později, fungovalo 310 restaurací, které v té době obsluhovalo ročně milion spokojených zákazníků. Dnes je Pizza Hut je jednou z pěti nejhodnotnějších značek restaurací na světě s více než 15 000 restauracemi ve 130 zemích světa.
Značka se těší velké popularitě, kterou získala díky unikátním produktům jako je například legendární Pizza na pánvi nebo "sýrové okraje". Produkty ve vysoké kvalitě jsou charakteristické použitím čerstvých a prvotřídních produktů, které jednoznačně stojí za úspěchem této značky.
Pizza Hut využívá 3 prodejní koncepty: Express, Delivery nebo Fast Casual restauraci
Pizza Hut má na trhu vynikající postavení díky své pokročilé digitalizaci, příznivým dostupným cenám a komplexní podpoře partnerů.
Značku Pizza Hut vlastní Yum! Brands Inc., jejím výhradním provozovatelem a master-franšízantem ve střední a východní Evropě je společnost AmRest. AmRest je jedním z největších provozovatelů restaurací a franšíz v Evropě. Na trhu s restauracemi působí od roku 1994 a v současné době má více než 2 000 restaurací, z nichž je více než 400 franšízových. AmRest je master-franšízant značky Pizza Hut v několika zemích, a to v Polsku, Francii, České republice, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku, Chorvatsku, Slovensku, Slovinsku. Kromě Pizza Hut provozuje takové značky jako KFC, Burger King a Starbucks.
Vlastní provozovny
15 605
Franšízové provozovny
Ve 130 zemích (16 ČR, 3 SR)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Detailní analýza včetně dodání dat pro výběru nejvhodnějšího místa na podnikání
- Podpora při vyjednávání nájemních podmínek
- Přístup k nákupní a dodavatelské síti AmRest s výhodnými podmínkami
- Rámcová smlouva s AmRest s výhodnými podmínkami
- Komplexní školení pro partnery a tým
- Design provozovny (zařízení na klíč)
- Integrace do online objednávkových, platebních a doručovacích systémů
- Přístup k nástrojům plánování a řízení lidských zdrojů
- Nástroje finančního a obchodního plánování, které vám kdykoli poskytnou úplný přehled o vašem podnikání
- Marketing bude zajišťovat centrála franšízora, aby se zajistila profesionální prezentace značky a méně stresu pro partnera
- Intenzivní zaškolení s přístupem k centrální databázi AmRest a online nástrojům
- Cílená podpora partnerů
Potřebná počáteční investice
- Min. výše investice 4 200 000 Kč
- Vstupní poplatek 29 000 USD
- Franšízový poplatek 6% z čistého prodeje
- Marketingový poplatek 6% z čistého prodeje
Základní požadavky
- Zkušenosti v oboru F&B (Food&Beverage / Jídlo&Nápoje)
- Podnikatelské myšlení
- Silná znalost lokálního trhu
Informace o franšízorovi
Více informací
Správcem osobních údajů je Amrest Franchise Sp. z o.o. (ul. Powstańców Śląskich 15-17
53-332 Wrocław, Poľsko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Pizza Hut a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na amrest.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Rok 2020 byl pro franšízu Pizza Hut obdobím stabilizace. Nyní je připravená růst. Franšízanty hledá i u nás.
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?

Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.