Pizza Hut

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Pizza Hut, světově nejznámější značka pizzy, se neustále rozšiřuje a hledá motivované franšízové partnery, kteří by se rádi, s vášní a odhodláním stali součástí úspěšného příběhu.
Pizza Hut vznikla v roce 1958 ve městě Wichita ve státě Kansas, kde dva bratři Dana Frank Carneyovci otevřeli první restauraci. Jejich kapitál byl tehdy pouze 600 dolarů a pocházel z půjčky od matky.
Pouze o 10 let později, fungovalo 310 restaurací, které v té době obsluhovalo ročně milion spokojených zákazníků. Dnes je Pizza Hut je jednou z pěti nejhodnotnějších značek restaurací na světě s více než 15 000 restauracemi ve 130 zemích světa.
Značka se těší velké popularitě, kterou získala díky unikátním produktům jako je například legendární Pizza na pánvi nebo "sýrové okraje". Produkty ve vysoké kvalitě jsou charakteristické použitím čerstvých a prvotřídních produktů, které jednoznačně stojí za úspěchem této značky.
Pizza Hut využívá 3 prodejní koncepty: Express, Delivery nebo Fast Casual restauraci
Pizza Hut má na trhu vynikající postavení díky své pokročilé digitalizaci, příznivým dostupným cenám a komplexní podpoře partnerů.
Značku Pizza Hut vlastní Yum! Brands Inc., jejím výhradním provozovatelem a master-franšízantem ve střední a východní Evropě je společnost AmRest. AmRest je jedním z největších provozovatelů restaurací a franšíz v Evropě. Na trhu s restauracemi působí od roku 1994 a v současné době má více než 2 000 restaurací, z nichž je více než 400 franšízových. AmRest je master-franšízant značky Pizza Hut v několika zemích, a to v Polsku, Francii, České republice, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku, Chorvatsku, Slovensku, Slovinsku. Kromě Pizza Hut provozuje takové značky jako KFC, Burger King a Starbucks.
Vlastní provozovny
16 – 1. dubna 2023
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Detailní analýza včetně dodání dat pro výběru nejvhodnějšího místa na podnikání
- Přístup k nákupní a dodavatelské síti AmRest s výhodnými podmínkami
- Komplexní školení pro partnery a tým
- Integrace do online objednávkových, platebních a doručovacích systémů
- Přístup k nástrojům plánování a řízení lidských zdrojů
- Nástroje finančního a obchodního plánování, které vám kdykoli poskytnou úplný přehled o vašem podnikání
- Marketing bude zajišťovat centrála franšízora, aby se zajistila profesionální prezentace značky a méně stresu pro partnera
- Intenzivní zaškolení s přístupem k centrální databázi AmRest a online nástrojům
- Cílená podpora partnerů
Potřebná počáteční investice
- Min. výše investice 4 200 000 Kč
- Vstupní poplatek 30 900 USD
- Franšízový poplatek 6% z čistého prodeje
- Marketingový poplatek 6% z čistého prodeje
Základní požadavky
- Zkušenosti v oboru F&B (Food&Beverage / Jídlo&Nápoje)
- Podnikatelské myšlení
- Silná znalost lokálního trhu
Informace o franšízorovi
Více informací
Správcem osobních údajů je Amrest Franchise Sp. z o.o. (ul. Powstańców Śląskich 15-17
53-332 Wrocław, Poľsko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Pizza Hut a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na amrest.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Rok 2020 byl pro franšízu Pizza Hut obdobím stabilizace. Nyní je připravená růst. Franšízanty hledá i u nás.
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.