Domácí těstoviny Bistro, jak ho neznáte
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Mám chuť na čerstvé, domácí a pekelně rychlé těstoviny! Moje ,,JEDINÁ", šance?
Domácí těstoviny od Honzy a Matěje
Tento moderní a jedinečný koncept těstovinového bistra vznikl před 12 lety jako nápad dvou kamarádů, kteří chtějí dělat věci po svém. Chtěli jsme zkrátka výrazu fast food dát nový rozměr. Všem dokázat, že pekelná rychlost odbavení zákazníků a kvalita jídla můžou jít ruku v ruce.
Nyní, když je náš koncept vyladěn do nejmenších detailů, můžeme říci, že to skutečně jde. Důkazem jsou dnes již tisíce spokojených zákazníků, kteří se k nám znovu a znovu rádi vracejí.
Stále stoupající počty prodaných jídel a důvěra našich zákazníků nás dovedly k myšlence vybudování vlastní franchisové sítě bister pod naší značkou Domácí těstoviny Bistro, jak ho neznáte. Tedy moderních míst, kde se budou zákazníci cítit dobře, rádi se zde budou potkávat, a především se sem budou rádi vracet.
Tuto cestu jsme původně ani nezvažovali ale vzhledem k úspěchu naší první myšlenky možná teď hledáme právě vás!
Náš recept na úspěch
Srdcem našeho úspěšného konceptu jsou naše vlastní čerstvé těstoviny vyráběné v nejrůznějších tvarech. Nejvíce času při přípravě a vývoji konceptu jsme věnovali právě těstu, které je vyladěné k dokonalosti.
Vedle čerstvých těstovin jsou dalším stavebním kamenem konceptu také skvělé omáčky a pesta, které se kombinují s těstovinami. Jednotlivé receptury omáček jsou rozepsané do nejmenšího detailu a tím je docílení toho, že vaření zvládne po zaučení i šikovný kuchař amatér.
Pokud tedy smícháme skvělé těstoviny, vynikající omáčku a vhodnou cenovou politiku, úspěch je téměř zaručen.
A teď si představte, že přidáme zcela nevídaný čas na odbavení jednoho zákazníka nyní průměrně 21 vteřin, a to včetně zaplacení! Nevěříte??? Tak se přijďte podívat. Možná právě to rozhodne o vašem zájmu.
Finanční motivace
Náš franchisový koncept je vymyšlen tak aby se při relativně malém počtu zaměstnanců dosahovalo velkých obratů. Rychle se tak budou zhodnocovat Vaše vložené finanční prostředky a vy můžete přemýšlet o další franchise.
Vlastní provozovny
- Praha 3 Seifertova 2919/12
Franchisové provozovny
- Pro prvního franchisanta máme rozjednané bistro v OC Chodov Praha 4 – možné otevření září 2024
- Pro dalšího zájemce o franchisu máme rozjednané bistro v OC Černý Most Praha 9 – možné otevření v průběhu roku 2025
Franchisanty hledáme také v dalších městech po celé České republice.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Na začátku:
- Pomoc při hledání vhodné lokality pro nové provozovny, včetně kontroly nájemních smluv
- Na základě konkrétní lokality, velikosti budoucí pobočky a předpokládaného počtu zde prodávaných jídel přibližný výpočet návratnosti vaší investice
- Doporučení dispozice provozovny v návaznosti na její individualitu pro optimalizaci výkonu bistra
- Spolupráce s naším gastro-projektantem tak, aby při schvalování záměru proběhlo na dotčených úřadech vše hladce
- Spolupráce s naším designerem pro dodržení jednotného designu bister
- Předání kompletního provozního manuálu včetně všech know-how, receptur a postupů
- Předání licence k užívání značky
- Zaškolení franchisanta ve všech oblastech vedení provozu, zaškolení kuchařů a prodavačů v centrálním bistru v Praze
- Dozor během realizace nové provozovny a asistence při vyřizování povolení a následného otevření
V průběhu:
- Průběžná správa dodavatelského řetězce a jeho aktualizace
- Dodávání originálních obalových materiálů v průběhu celé spolupráce (brendované papírové krabičky, tašky a ubrousky)
- Individuální podpora jednotlivých franchisantů
- Průběžné doškolování personálu
- V případě nejrůznějších problémů návrhy a pomoc při jejich řešení
Potřebná počáteční investice
- 2-5 mil. Kč bez DPH do nové provozovny v závislosti na velikosti, stavebním a technickém stavu prostoru pro budoucí bistro – přesnější odhad je možný na základě konkrétního místa
- Nejdůležitější investice je vaše vysoké počáteční pracovní nasazení, které povede k automatizaci a Vám třeba k možnosti otevřít další franchisu.
- Doporučujeme mít finanční rezervu na cca 3 měsíce startovacího provozu
Poplatky:
- Vstupní poplatek do franchisové sítě 250.000 Kč bez DPH
- Pravidelný měsíční poplatek 5 % bez DPH z celkového obratu za daný měsíc
- Pravidelný měsíční marketingový poplatek 1 % bez DPH z celkového obratu za daný měsíc
Základní požadavky
Kandidát:
- Dostatečný kapitál pro financování celého projektu, a to včetně finanční rezervy
- Zcela se ztotožnit se základní myšlenkou franchisového konceptu a naším manuálem
- Odhodlání denně řídit svůj vlastní byznys a chtít se zlepšovat
- Zkušenost práce s lidmi velkou výhodou
Místo:
- Pro bistro ve FC (foodcourt) minimálně 50 m2 plus sklad
- Optimální velikost bistra okolo 100 m2 viz vzorové bistro
- Zajištění kapacit: vody, elektřiny, odpadu, vzduchotechniky
- Frekventovaná část města, obchodní dům, stanice metra, křížení zastávek, různá náměstí apod.
Informace o franchisorovi
Domácí těstoviny s.r.o.
Seifertova 2919/12 Praha 3 130 00
+420 777 359 359
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Týle
Matěj Ľuptovský
Více informací
Správcem osobních údajů je Domácí těstoviny s.r.o. (Seifertova 2919/12 Praha 3 130 00). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Domácí těstoviny Bistro, jak ho neznáte a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na domacitestoviny.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.