z domova

z domova | 17.02.2021

Investice do rozvozu se vyplácí

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.

z domova | 10.02.2021

Zisk podle plánu

Franšízanti by měli od franšízora před zahájením spolupráce získat dobře zpracovaný obchodní plán. Jakým položkám věnovat zvýšenou pozornost, aby později nebyli zaskočeni?

z domova | 01.02.2021

Růst sítě i počtu zaměstnanců

McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

z domova | 26.01.2021

B2B segment láká nové franšízy

Poskytování služeb firemním zákazníkům se zdá být pro zahraniční značky atraktivní. Kdo usiluje o vstup na trh?

z domova | 22.01.2021

25 nových značek na trhu

Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.

z domova | 20.01.2021

Úspěšný rok pro Partners Market

Síť Partners Marketů se loni rozrostla o 12 nových poboček, zvýšila se i výkonnost jednotlivých franšízantů. Do budoucna uvažuje o expanzi na zahraniční trhy.

z domova | 18.01.2021

Byznys imunní vůči viru

Franšízová realitní síť Re/Max zvýšila loni obrat o 13,5 % na 900 milionů Kč. Rok 2020 tak pro ni byl rekordní.

z domova | 13.01.2021

Změna jako příležitost

Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?

z domova | 11.01.2021

Byznys s podporou podnikatelů

Situace spojená s dopady ekonomických kroků vlády odkryla potřebu a výhody spolupráce mezi podnikateli. Proto chce TAB Board intenzivněji expandovat s franšízanty do nových regionů.

z domova | 04.01.2021

TOP 5 oborů pro byznys v roce 2021

Rok 2020 byl pro podnikatele z řady oborů složitý. Do jakých oblastí se v roce 2021 vyplatí investovat?

z domova | 31.12.2020

PF 2021

Přejeme všem našim příznivcům z řad čtenářů a klientů úspěšný vstup do nového roku 2021.

z domova | 21.12.2020

Investice do budoucnosti

V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.

z domova | 16.12.2020

Podnikání s motýly

Během léta návštěvnost motýlích domů Papilonia dosahovala vysokých čísel, pak přišel podzimní lockdown. Co to pro tuto franšízu znamená?

z domova | 14.12.2020

Rostoucí zájem o licence

Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.

z domova | 09.12.2020

Franšíza spolupracující s lékaři

Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?

z domova | 07.12.2020

Správný čas pro nový byznys

Franšízové značky nezastavují svůj rozvoj ani v současné pro podnikání nejisté době a stále aktivně hledají nové franšízanty. Patří k nim i Edukido.

z domova | 30.11.2020

Potenciál dalšího růstu

Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.

z domova | 27.11.2020

Tajemství úspěšné franšízové značky

Jedním z hlavních důvodů, proč podnikatelé uvažují o připojení se k franšízové síti, je známá značka. Na čem však opravdu dobrý brand stojí?

z domova | 25.11.2020

McDonald´s míří do menších měst

Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.

z domova | 23.11.2020

Nové příležitosti pro franšízanty

Podle České komory fitness muselo kvůli jarním protikoronavirovým opatření až 10 % fitness center ukončit provoz. Jak si dnes stojí franšízanti BodyBody?

1
3
4
5
další  
posledni