z domova

Podnikání se zlatem i drahokamy
Franšízový koncept TrustWorthy Investment hledá partnery, kteří se budou rozvoji svého franšízového byznysu věnovat na 100 %. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Franšíza ve svatebních šatech
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

Auta na půjčení jako byznys
Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?

Expanze doma i za hranicemi
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?

Třetí pobočka v Praze
Milovníci Amici Pizza & Burgers mohou nově navštívit pobočku na pražském Chodově. Jak složité je získat licenci této franšízové značky?

Rekreační byznys na celý rok
Prázdniny a doba dovolených jsou za námi. Láká vás podnikání v cestovním ruchu? S franšízou Colona Glamping můžete rozjet byznys i do půl roku.

Proč platit za franšízu?
Řadu podnikatelů možná napadne, proč si kupovat franšízové licence, když mohou rozjet svůj vlastní byznys sami. Zde jsou 3 důvody.

Rostoucí obrat i pobočková síť
Od začátku roku zahájilo podnikání pod značkou Partners Market 20 nových franšízantů. Jak to bude s dalším rozvojem?

Franšíza „na zkoušku“
Vedení sítě ExtraSlužby mírně upravilo nastavení celého franšízového konceptu. Za poslední rok počet jejích franšízantů a partnerů výrazně narostl.

Franšíza v samém centru Prahy
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.

Příležitost pro jazykovky i jednotlivce
Společnosti zaměřené na vzdělávání často ke své expanzi volí cestu franšízingu. Jak složité je rozjet byznys a získat licenci pro výuku jazyků Direct Method for English?

Od kandidáta k franšízantovi
Franšízový balíček je připraven, oznámili jste, že nabízíte licence a první zájemci se již ozývají. Jak poznat nejlepšího kandidáta a na co si dát pozor?

Raketový pizza byznys
Franšíza Raketou.cz má ambici rozšířit se do všech regionů republiky. Pomoci jí v tom mají franšízoví partneři. Čím se liší od konkurence?

Úspěch sítě závisí na franšízantech
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.

Franšíza v krabičce
Společnost iCatering rozjíždí franšízový koncept iBoxík. Franšízantům slibuje návratnost investice do dvou let. Kdo se může ucházet o licenci?

Rozšiřování v Česku i zahraničí
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.

Zisk díky trdelníku
Koncept Trdlokafe zjednodušil a zautomatizoval procesy tak, aby se ze stánku s trdelníky a kávou stala pasivnější investice a hledá franšízanty.

Velká změna na realitním trhu
Franšízová realitní síť Century 21 má v Česku nového majitele, který chce i nadále franšízu rozšiřovat.

Spolupráce s franšízou zaměřenou na zisk
Česko a Slovensko představují pro franšízora Expense Reduction Analysts velký potenciál. Pro správu a rozvoj sítě franšízantů zde hledá poskytovatel licence Country Managera.

20. „vosí hnízdo“ v Brně
Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?