z domova

Franšízy (nejen) pro řemeslníky
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?

Pověst franšízy je základ
Žijeme v „době značkové“, ve které se řada transakcí, zejména pokud jde o prodeje franšízových licencí, řídí pověstí a tím, jak jsou jednotlivé značky vnímány.

V centrech měst i obchoďácích
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.

Další rozvoj a inovace franšízy OK POINT
Díky vysokému zájmu o to, co nabízí franšízový projekt OK POINT, se vybavení jeho poboček neustále modernizuje a posouvá dopředu. A to vše pod taktovkou Broker Consulting. / REKLAMA

Rebranding jako klíč k rozvoji
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.

Školní bufety ve franšíze
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Nové příležitosti v roce 2022
Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.

PF 2023
Přejeme všem našim příznivcům z řad čtenářů a klientů úspěšný vstup do nového roku 2023.

Sladká franšíza na cestě za expanzí
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Poptávka po kancelářích neklesá
Od začátku roku nabízí IWG franšízy také přímo majitelům budov. Se svou nabídkou chce vstoupit i do regionálních měst.

Co měsíc, to nová kavárna
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.

Rok ve znamení modernizace
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?

Franšíza pro realiťáky i laiky
Od začátku letošního roku otevřela realitní síť Re/Max více jak 10 nových franšízových poboček. Aktuálně jich tak na trhu funguje 170.

Do konce roku 8 nových trafik
Řetězec prodejen tisku a tabáku Traficon uzavře letošek s bilancí 17 nových poboček a 6 zrekonstruovaných a modernizovaných.

Oživení na obzoru
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.

Z podnikání franšíza
Co nesmí chybět podnikateli, aby svůj byznys přetavil do úspěšného franšízového konceptu? Přinášíme vám pár tipů.

Moderní technologie pro lepší byznys
Evropa realitní kancelář digitalizuje. Každý makléř i franšízant může těžit z používání realitní platformy Igluu.

Byznys, který pomáhá šetřit
Inflace, narušené dodavatelské řetězce a válka na Ukrajině přiměly podniky hledat úspory. Franšízanti Expense Reduction Analysts si na nedostatek zájmu klientů nemohou stěžovat.

Do byznysu s novým designem
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.

Podzim ve znamení expanze
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.

Stvoření pro franšízing
V momentě, kdy franšízor hledá ideálního uchazeče o licenci, zaměřuje se na konkrétní profil kandidáta. Rozhoduje se pak podle jejich vlastností a dovedností.