Subway rostoucí konkurenci vítá

Na tuzemský trh míří další tradiční americké fast-foodové řetězce v čele s Dairy Queen nebo Texas Chicken. Česko je totiž známé vysokou koncentrací obchodních center, hustou dopravní sítí i vysokou koupěschopností českých zákazníků. A i proto se zde fast-foodům daří. Podle manažera rozvoje sítě Subway pro střední a východní Evropu Martina Prince je zdravá konkurence dobrá. „My se musíme snažit být krok napřed před konkurencí. Tak jako se nám vede na celosvětovém trhu, kde jsme jedničkou v počtu poboček, budeme se i v ČR snažit co nejvíce rozvinout naši síť restaurací,“ věří Princ.
V současnosti Subway pracuje na otevření 4 nových provozoven. Podle Prince ale není vyloučené, že během několika měsíců se tento počet může zvýšit. V příštím roce se má například otevřít první restaurace Subway v Ostravě v obchodním centru Nová Karolína.
Princ tvrdí, že gastronomické koncepty mají obecně velký potenciál pro podnikání. Člověk totiž musí jíst, záleží jen kde. „Naší výhodou je flexibilní přizpůsobení restaurace na konkrétní prostor. Kompletní restaurace se vejde i na 30 m², včetně zázemí. Provozovna může stát na čerpací stanici, nádraží nebo jako kiosek v obchodním centru. Je proto velice málo míst, kde bychom se neuplatnili,“ dodává Princ.
V žebříčku největších světových franchisových řetězců za rok 2010 sestaveném portálem FranchiseDirect.com získal Subway první místo. Druhý skončil McDonald’s a třetí KFC.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Ivana a Ivan Dischingerovi otevřeli v Plzni pobočku franšízové sítě Broker Point Premium. Jak skloubili zázemí silné značky s vlastní vizí a zkušenostmi?
Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...