Restaurace Bageterie Boulevard se nacházejí mimo Česka i na Slovensku a od nového roku také v Polsku. Nejvíce restaurací je v Praze.
Pondělí
10.03.2014
Společnost Crocodille loni vstoupila s franchisovým konceptem Bageterie Boulevard na polský trh. Proč se tak rozhodla a jaké další plány chystá, přiblížil marketingový manažer Stanislav Pekárek.
 

Jak byste zhodnotil rok 2013 pro franchisový koncept Bageterie Boulevard?

Osobně bych rok hodnotil jako velmi dobrý. Celá značka rostla díky otevření několika nových restaurací stejně jako díky lepším prodejním výsledkům starých restaurací. Zvláště silný byl závěr roku. Největší mírou se na zmíněném růstu podílelo uvedení nové produktové řady Rychlovka po Francouzsku s nabídkou produktů za 39 Kč, ale potěšily nás také prodejní výsledky zimního Chef menu, které pro nás připravil francouzský michelinský kuchař Florent Couriol.

Podařilo se Vám otevřít restauraci ve Varšavě. Proč jste se rozhodli zrovna pro polský trh a co od něj očekáváte?

Polský trh má z hlediska fast foodu daleko větší potenciál než Česká republika. Nejde je o to, že je Polsko na počet obyvatel čtyřikrát větší než Česká republika, ale hlavně má cca 8 měst s více než 700 000 obyvateli. Koncept Bageterie Boulevard je právě pro taková města předurčen.

Spustili jste koncept BB i jako tzv. drive-thru. Jak se tato strategie zatím osvědčila?

Tak tady Vás opravím, protože jsme nakonec dali prioritu jinému projektu a projekt drive-thru jsme odložili na letošní rok. Takže dotaz rád zodpovím za pár měsíců. Obecně v tomto konceptu vidíme velký potenciál.

Jaké plány máte na letošní rok?

Pro letošní rok plánujeme několik nových restaurací v rámci Prahy i mimo ni. Nicméně v současné chvíli nemohu prozradit víc.

Na gastronomickém trhu je zaznamenáván pokles. Jak se BB s poklesem vyrovnává?

Jak jsem psal v úvodu pokles trhu nás nějak nezasáhl. Rostli jsme za loňský rok a začátek letošního roku je také velmi slibný. Zatím dosahujeme dvouciferného růstu tržeb.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014