Na kebab do franchisy
Slovenská společnost Mr. KEBAB se rozhodla prorazit se svým gastronomickým fastfoodovým konceptem na našem trhu pomocí franchisové spolupráce. Ve vlastní režii provozuje zatím dvě pobočky v Košicích a i na Slovensku chce rozšířit síť vhodnými franchisanty. „Česko i Slovensko jsou v mnoha ohledech blízké trhy, proto jsme se rozhodli vybudovat síť na obou trzích,“ dodává majitel společnosti Ľubor Lelovits.
U našich sousedů se už vyjednává o nových provozovnách, kde se bude prodávat jídlo na bázi kebabu. „Připravujeme otevření restaurací v Trnavě a Žiliny. Fakticky jsme zahájili rozšiřování jen letos, protože doteď probíhala finalizace celého projektu do podoby konečných smluvních podmínek,“ doplňuje Ľubor Lelovits. Franchisové pobočky Mr. KEBAB by firma ráda provozovala zejména ve městech nad 30 tisíc obyvatel, ve velkých městech se nebrání více pobočkám.
Podnikatel, který by měl zájem o provozování franchisové restaurace Mr. KEBAB, se musí připravit na investice v hodnotě 40 až 80 tisíc eur v závislosti na velikosti provozovny. Licence vyjde na 10 tisíc eur. Požadavky na prostor se liší na základě preference podnikatele, jaký typ chce provozovat. Může provozovat normální pobočku se sezením, ale možný je i exteriérový stánek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám. Koncept nám představila jednatelka společnosti Marta Nosková.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Telegram @ahrensdaniel Cannabis for sale online in Wyoming Alabama Arkansas Alaska Florida Contact seller via telegram @ahrensdaniel. WhatsApp +16195004547 Buy cannabis online...
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.