Pod značkou Mr. Kebab jsou aktuálně v provozu dvě franšízové pobočky v Košicích. V současné době dochází k intenzivním jednáním a hledání nových zájemců o podnikání v Čechách i na Slovensku.
Pátek
22.05.2015
Fastfoodová síť Mr.Kebab zvyšuje tržby. Plány na expanzi má jasné.
 

Otevřít alespoň jednu franšízovou pobočku v každé zemi působnosti. Tento cíl si pro letošní rok vytyčila původem slovenská franšízová síť Mr.Kebab. Tento plán se tak týká i České republiky. Značka, která na Slovensku funguje od roku 2005, má momentálně na domácím trhu dvě franšízové pobočky v Košicích.

„Původně se jednalo o pobočky naší společnosti, nicméně kvůli narovnání obchodních vztahů pro franšízy vznikla samostatná firma Mr.Kebab s.r.o.,“ vysvětluje majitel sítě Mr.Kebab Ľubor Lelovits. Z „vlastních“ poboček se tak staly pobočky franšízové a z původní firmy, která je provozovala, první franšízant konceptu. V současné době fastfoodová síť vyjednává se zájemci o koupi licencí. Jak však Ľubor Lelovits poznamenává, jednání jsou důkladná a tudíž zaberou více času. Primární však je vybrat toho správného partnera.

O tom, že se konceptu na domácím trhu daří, svědčí jeho hospodářské výsledky v loňském roce. „Roční obrat se v našich provozovnách pohybuje mezi 270 a 450 tisíci eur. Trendem posledních čtyř let je růst tržeb o zhruba 10 procent. V letošním roce zatím pozorujeme růst v průměru o 20 procent,“ prozrazuje Ľubor Lelovits. Nově je koncept Mr.Kebab řádným členem České asociace franchisingu.

Boj s kopiemi

Na úspěchu síti Mr. Kebab neubrali ani plagiátoři, kteří se pokouší se na značce kopírováním přiživit.  Společnost se s nimi snaží bojovat pomocí svých webových stránek, kde na nepoctivce své zákazníky upozorňuje. „Bránit se proti kopírování je velmi těžké a finančně náročné. Přesto se nám podařilo například v Maďarsku vyhrát soudní spory. Vlastně mi to lichotí, i když mě to hrozně štve,“ dodává Ľubor Letovits

Značka Mr. Kebab má zpracovány tři varianty provozoven. Prvním je umístění v rámci obchodního domu nebo centra, ideálně ve food courtu. Dalším vhodným místem, pro otevření fastfoodu, je pobočka v klasické obchodní jednotce na frekventované ulici nebo náměstí. Třetí variantou, jak si otevřít svou „kebabárnu“, je samostatně stojící stánek, vlastního designu.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014