Nový koncept Espress it je další možností spolupráce, kterou svým partnerům nabízí franšízová značka Coffeeshop Company. Lze jej využít ve stávajících provozovnách i zcela nových kavárnách.
Pátek
10.07.2015
Nový koncept Espress it by Coffeeshop Company je určen pro nové i stávající kavárny.
 

Kavárny Coffeshop Company se staly jednou ze stálic kavárenského trhu v České republice. Nově tato značka přichází s konceptem Espress it by Coffeeshop Company, který nabízí zájemcům o podnikání příležitost franšízového podnikání bez licenčních poplatků. Model lze využít jak v nových, tak i stávajících kavárnách, případně jiných gastro provozech.

V rámci nového konceptu získá franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, která bude financována formou měsíčních splátek nebo odběru kávy v závislosti na volbě franšízanta. Po celou dobu partnerství je pak franšízantovi zaručen bezplatný servis a nastavení přístrojů. Po uplynutí pěti let má franšízant možnost technologie vyměnit, případně je odkoupit.

Základem všech nabízených káv je 100% vysokohorská Arabica. Kromě kávy se návštěvníci kaváren mohou těšit také na široký výběr čajů, nealko nápojů a sladkostí. Pokud by nebyla tato nabídka pro klienty dostatečně široká, lze jí individuálně v každé provozovně rozšířit. Mateřská společnost svým partnerům nabízí nejen širokou škálu produktů, ale také osvědčené know-how a v neposlední řadě možnost spolupráce na vytvoření unikátního designu provozovny. 

Rakouský kávový koncept Coffeshop Company, působí na trhu již od roku 1999 a jeho provozovny lze nalézt ve více než 30 zemích světa. Aktuálně se v České republice nachází 12 poboček Coffeshop Company a jedna mobilní kavárna určená pro eventy.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015