Komunikace je základ

Podniky The PUB Pilsner Unique Bar zaujmou své hosty na první pohled pípou u každého stolu. Ta jim umožňuje čepovat pivo dle své libosti. Český koncept zaznamenal úspěch nejen na českém trhu, ale i v zahraničí. Jako u jiných franšízových sítí, je i zde zcela zásadní komunikace mezi mateřskou společností a jednotlivými partnery. „Mohu říci, že za celou dobu, kdy takto podnikám, jsem s franšízorem The PUB stále v kontaktu a je to oboustranně velmi přínosné,“ komentuje Miroslav Žemlička.
Zkušenosti pomáhají
Franšíza neznamená pouze výhodu podpory franšízora, ale také získání fungujícího know-how. „O konceptu The Pub jsem se dozvěděl v době, kdy jsem sám přemýšlel nad podobným modelem, avšak právě franšíza promyšleně splňovala vše, co jsem hledal,“ vysvětluje cestu ke značkovému podnikání Žemlička.
Nespornou výhodou franšízingu je použití již ověřeného podnikatelského modelu. „I přesto, že byl před osmy lety koncept ještě relativně nový, bylo pro mě důležité, že opravdu funguje,“ komentuje Žemlička a sám tuto skutečnost považuje za důležitou výhodu pro začínající podnikatele. Někteří uchazeči o franšízové podnikání, ví jen velmi málo o oboru, ve kterém chtějí působit. To však nebyl případ Miroslava Žemličky. Ten se již předtím totiž v gastronomii pohyboval a využitím zavedené značky pozvedl svůj byznys na novou úroveň.
Úspěšný koncept
Zájemce o licenci THE PUB se musí připravit na vstupní licenční poplatek ve výši 200 tisíc korun. Předpokládána investice do úpravy a vybavení restaurace začíná na 5 milionech korun. Franšízant také odvádí mateřské společnosti dvě procenta ze svého obratu. Pobočka musí mít alespoň 200 metrů čtverečných a je vhodné jí umístit do centra města s minimálně 50 tisíci obyvateli. Hospůdky nejsou úspěšné pouze v Čechách, kde funguje celkem 11 poboček, ale také na zahraničních trzích. Zákazník je nalezne v Německu, Rakousku, Rumunsku a také na Slovensku.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...