Cukr i sůl, chutí plný stůl

Pizza, Hot Dog, lasagne, hranolky, vafle, i palačinky. Fastfoody Poe-Poe založila parta manažerů inspirovaná myšlenkou, že kvalitu lze pořídit i za přijatelnou cenu. Prodejny jsou rozdělené na slanou a sladkou část.
Pátek
21.04.2017
Brněnské fastfoody Poe-Poe se rozrostly o 5 nových franšíz. V Praze hledá firma aktuálně finančně i manažersky silného partnera.
 

Kvalitní jídlo za dostupnou cenu, sladké i slané pokrmy, moderní vzhled a vybavení restaturací, čisté a příjemné prostředí. Tak lze v kostce charakterizovat český koncept Poe-Poe, který podle svých autorů generuje vysoké zisky a zajišťuje velký zájem z řad zákazníků. Vznikl na základě zkušeností z Itálie a USA. Po více než roce od otevření první restaurace Poe-Poe v Brně majitelé tvrdí, že strategie "kvalita za rozumnou cenu" se jim v gastronomii vyplácí. Počet zákazníků se oproti loňsku zvýšil o 20%.

"V Praze nyní hledáme silného partnera jak finančně, tak manažersky," říká spolumajitel vlastnické firmy Food Industriale Martin Kovářík s tím, že zájemců o další franšízy je mnoho. Problémem je nejčastěji místo, na ta nejlepší se musí podle jeho zkušeností i čekat. Město do 50 tisíc obyvatel je vhodné podle něho pro 1 podnik jejich značky, ve větších městech jich může být i vícero. Pro budoucí partnery a franšízanty nabízí Poe-Poe 4 možnosti spolupráce podle jejich finančních možností. Investice se pohybují mezi 90 a 190 tisíci eur. Očekávaná návratnost je dva až tři roky.

Dodej surovin za nejlevnější ceny na trhu

Licenční poplatek činí 600 000 Kč bez DPH. Za poskytnutí poradenství a zaštítění značkou Poe-Poe platí partneři v síti poté již pouze fixní poplatek, který je nezávislý na prodeji a obratu restaurací. Nejde tedy o procenta z tržby. Franšízanti mají kromě jiného poté například zaručený nákup a dodej surovin za nejlevnější ceny na trhu - dodavatelé jsou ve společnosti Food Industriale vázáni smlouvou.

Noví franšízanti procházejí po udělení licence intenzivním dvouměsíčním výcvikem. Během této doby ústředna pracuje na organizování a zařizování příslušné prodejny, která bývá upravovaná "na klíč". Díky různým formám spolupráce bude od letoška možné otevřít si pobočku Poe-Poe i na menším městě. Majitelé licence doporučují minimálně obec s 20 tisíci obyvateli. "V každém případě ale musí být restaurace umístěna v městském provozu tak, aby kolem ní denně procházely davy lidí," dodal Kovářík.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014