Tréninkem k superbyznysu

Společnost The Alternative Board® poskytuje služby podnikatelům v 17 zemích celého světa. Muž jménem Allen Fishman založil TAB v USA již před 25 lety poté, co si uvědomil, jak hodně bylo pro něho cenné představenstvo firmy, pro níž do té doby pracoval. Ale co majitelé menší nebo střední firmy? Kam ti si chodí pro rady? Zodpovězení těchto otázek ho vedlo k založení úspěšné značky, která začátkem roku 2014 vstoupila na český trh pod názvem TAB Board CZ. Nyní má franšízové partnery v pěti krajích České republiky a v jednom na Slovensku. Nové franšízanty hledá v západních a severních Čechách a na Moravě.
Franšízanti TAB Boards získávají krajskou územní exkluzivitu, každý by měl tak mít možnost navázat spolupráci s až asi 10 tisíci firmami z různých oborů jako např. IT, či účetnické a různé finanční poradenské služby. Hlavním požadavkem centrály je chuť pracovat. Uchazeč o franšízu by měl mít také zkušenosti s vedením týmu, či z manažerské pozice. Franšízanti dostávají po zakoupení licence na starost akvizici nových členů tzv. boardů, při nichž pořádají setkání podnikatelů pro různé debaty a sdílení zkušeností. Tyto diskuze pořádají a současně moderují a řídí. Třetí částí práce franšízantů je pak osobní koučink jednotlivých členů TAB Boards.
Větší podpora franšízového rozvoje
Koncem loňského roku TAB Board otevřel nové školicí centrum pro ČR a SR. Jedná se přitom teprve o třetí takové centrum mimo Spojené státy americké, odkud franšízový koncept TAB Board pochází. Cílem centra je primárně zajistit povinné šestidenní vstupní školení nových franšízových partnerů sítě, kteří ho doposud museli absolvovat na ředitelství v americkém Denveru. Díky dostupnosti tak mimo jiné klesly i náklady na pořízení franšízové licence.
„Zároveň se tak školení a potažmo i franšíza TAB Board stanou dostupné i pro potenciální franšízanty, kteří neovládají cizí jazyk,“ říká spolumajitel TAB Board CZ Šimon Mastný s tím, že výsledkem tohoto kroku bude jistě větší podpora franšízového rozvoje konceptu TAB Board na českém a slovenském trhu. Zajišťovat bude nové centrum také pravidelná školení již stávajících franšízantů. Ti se díky tomu budou moci dále vzdělávat a získávat informace o tom, jak být členům svých boardů co nejvíce nápomocni při rozvoji jejich byznysu.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Kariéru v korporátu vyměnila Ingrid Šůrová za vlastní podnikání. Už 6 let pomáhá majitelům firem v rozvoji jako franšízantka značky TAB.
„Úspěšný franšízant vidí v prověřeném systému TAB oporu a umí využívat jeho výhody" říká Šimon Mastný, držitel master-franšízy TAB Board pro ČR a SR.
Letos v dubnu to budou 3 roky, co se Karel Kotrba rozhodl rozjet vlastní byznys a s franšízou TAB Board pomáhat v rozvoji majitelům malých a středních firem.
Franšízová síť TAB Board posílila své zastoupení ve středočeském kraji. Franšízanti nyní cílí i na podporu malých podnikatelů.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.