CrossCafe myslí na zákazníky i ekologii

Platby jednou za měsíc / Podpisem franšízové smlouvy se franšízanti CrossCafe zavazují k pravidelné měsíční platbě průběžného franšízového poplatku ve výši 3,5 % z obratu pobočky a také marketingového poplatku, který činí 1,2 %.
Pátek
30.11.2018
Franšízová síť kaváren se stále rozrůstá. Kávu si nově mohou vychutnat zákazníci v Berouně a také další v pobočce v Plzni, odkud celý koncept pochází.
 

Původem český franšízový koncept otevřel za 11 let svého fungování zhruba 30 kaváren. Letošní rok tak byl ve znamení budování pevnějších základů sítě, aby vše fungovalo tak, jak má a podnikání pod touto značkou bylo pro franšízanty co nejatraktivnější. To však síti nezabránilo v růstu prostřednictvím nově otevíraných poboček, i když z hlediska hledání zaměstnanců to v dnešní době není úplně nejjednodušší. Svůj podíl na tom má i rekordně nízká nezaměstnanost v Česku, se kterou se již delší dobu potýká celá řada firem.

Do budoucna však vedení firmy věří, že v častějším otevírání nových kaváren bude CrossCafe pokračovat. Zájemci, kteří tak mají chuť stát se součástí této franšízové sítě, která bez problémů konkuruje i takovým globálním gigantům jako je Starbucks nebo Costa Coffee, se mohou na vedení společnosti obracet. Připraveni musí být ochotní investovat zhruba 2,7 milionu korun. Konečná částka však souvisí se stavební náročností úpravy prostoru pro otevření kavárny. Uvedená investice tak čeká na ty, co se rozhodli otevřít franšízovou pobočku v nových prostorách, kde doposud podobný provoz nebyl. 

CrossCafe však nabízí i další možnosti, jak se mohou podnikatelé stát jeho franšízanty, často s nižšími počátečními náklady. A to otevřením franšízové pobočky v již existující kavárně, nebo rozšířením současného provozu o franšízu této značky. Pokud budoucím franšízovým partnerům, se kterými se rozhodne vedení CrossCafe spolupracovat, chybí část vlastního kapitálu na rozjezd podnikání, může jim poskytnout půjčku až do výše 50 % celkové částky investice, a to se splatností až na 5 let.

Ne plastům

Nejen rozvoj pobočkové sítě je cílem CrossCafe. Myslí také na zákazníky. A to zejména nesutálým rozšiřováním nabídky produktů. Kromě kvalitní kávy si tak mohou návštěvníci vychutnat i sladké dorty, hlad mohou zahnat slanými specialitami či zdravým čerstvým salátem. Jak ředitel provozu Luboše Martínek upozorňuje, zejména letošní říjen byl ve znamení zařazování novinek do sortimentu.

V dnešní době velmi často rezonuje ve společnosti téma ekologie, ani síť CrossCafe k němu není lhostejná. V červnu letošního roku se připojila k iniciativě Ministerstva zemědělství nazvané #dostbyloplastu, jejímž cílem je snížit objem plastového odpadu. Nápoje a některé pokrmy uvnitř kavárny CrossCafe jsou tak servírovány v porcelánu či ve skle, salát Superfood je podáván ve zcela kompostovatelném boxu. Brčka jsou jen na vyžádání. Obsluha kavárny také zákazníkům připraví kávu do jejich vlastních přinesených nádob, když si navíc zakoupí hrnky, tumbler či termo hrnek s logem CrossCafe, získají vždy 5 Kč slevu na svou kávu. „Uvědomujeme si, že pokud má dojít k nějaké výraznější změně, musíme nejdříve začít sami u sebe. Náš personál se již nyní účastní pravidelných školení ohledně ekologického chování, aby mohl předávat toto poselství dále zákazníkům,“ uvedl při podpisu dohody s Ministerstvem zemědělství Alex Kral, ředitel společnosti Cross Cafe Original.


Vždy čerstvá nabídka / Neodmyslitelnou součástí kaváren CrossCafe je kvalitní prémiová káva vlastní směsi, originální domácí zákusky a čerstvé sendviče.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014