Úspěch díky kvalitě a tradici
Konec letošního roku byl pro franšízový koncept Solodoor ve znamení otevírání nových franšízových prodejen. Zákazníci od listopadu najdou pobočky nově v Praze a ve Zlíně. V současné době jich tak na českém trhu funguje šest. Kromě dvou zmíněných také v Brně, ve Valašském Meziříčí, Plzni a v Mnichově Hradišti. Během ledna by pak měla zahájit provoz i nová prodejna v Ostravě.
Podle ředitele společnosti Solodoor Centrum Stanislava Malohlavy, který má, jako franchisor konceptu, rozvoj franšízové sítě na starosti, má tuzemský trh potenciál pro 15 až 20 značkových prodejen Solodoor. Vhodnými lokalitami jsou zejména všechna krajská města a pak také města se zajímavou spádovou oblastí. „Franšízantům tak nabízíme exkluzivitu na město a oblast, ve kterém podnikají,“ říká Stanislav Malohlava s tím, že v případě velkých měst je samozřejmě prostor pro otevření více než jedné pobočky. V takovém případě je možnost otevřít novou pobočku nabídnuta primárně franšízantovi, který už v dané lokalitě působí. „Naším plánem není pobočkami „zahustit“ celou republiku tak, aby si naši franšízanti navzájem konkurovali, ale to, aby tato síť byla schopna poskytnout profesionální a komfortní servis pro naše zákazníky, ať už jsou z kteréhokoliv koutu naší republiky,“ dodává.
Solodoor je aktivní prostřednictvím franšízy také na slovenském trhu, kde se mimo prodejny v Bratislavě, právě připravuje otevření další v Námestove, na Oravě. V průběhu roku 2019 by se však měla pobočková síť u našich východních sousedů rozrůst o další provozovny. „Reakce na naši značku jsou na Slovensku velmi pozitivní. Na tamním trhu nás vnímají jako tradičního, českého, a kvalitního výrobce dveří a dveřních zárubní. To vše pro nás a naše franšízové partnery představuje velký potenciál,“ vysvětluje Stanislav Malohlava.
Obchodník tělem i duší
Kdo se může stát partnerem konceptu, který je svým způsobem prodeje dveří a dveřních zárubní unikátní v celé Evropě? V první řadě musí mít zájemce o franšízu na paměti, že cílem vedení společnosti je najít takové partnery, se kterými bude moci navázat dlouhodobou spolupráci. „Také proto dáváme přednost franšízantům, kteří se chtějí na chodu prodejního studia aktivně podílet a stát se tak jednou z tváří naší značky. Samozřejmě, pokud by se nám ozve podnikatel, který chce prostřednictvím investice do licence rozšířit své dosavadní podnikání o franšízu Solodoor, je možnost i takovéto spolupráce,“ doplňuje Stanislav Malohlava.
Co se týče zkušeností budoucího franšízanta, vzhledem k propracovanosti celého konceptu, detailnímu know-how, školení a díky objednávkovému systému, mohou začít podnikat pod značkou Solodoor i lidé doposud působící mimo obor či začínající podnikatelé. Důležitým předpokladem pro úspěšného zájemce o licenci, je obchodní duch, který by mu měl být vlastní. Právě jeho duše obchodníka je něco, co mu do budoucna může dopomoci k úspěchu.

PŘEČTI ČLÁNKY

ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Solodoor letos otevřel již 3 nové franšízové prodejny. Poskytovatel licence vidí prostor pro další jak u nás, tak i na Slovensku.
Franšízou Solodoor centrum doplnil Petr Konrád stávající podnikání. Svou prodejnu otevřel před rokem a půl ve Zlíně. Jak dnes vzpomíná na své začátky?
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.
Nejčtenější

Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Tak vypadá to zajímavě. Ale radši si koupim od ověřeného dodavatele. Hodně lidí by se divilo, jaké šmejdy se prodávají. Nábytek už jen z masivu i když si...
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář