Zdravá franšíza do krajských měst
Franšízové licence začal koncept Speciální pekařství Smajlík nabízet loni v létě. Od té doby se mu podařilo najít první franšízové partnery. Díky tomu zahájila v listopadu provoz první franšízová prodejna v Ostravě. Od letošního února pak mohou produkty určené zejména celiakům a lidem s potravinovou alergií najít zákazníci také v pekařství Smajlík ve formátu shop in shop v Praze. V hlavním městě pak v současnosti probíhají přípravy na otevření další takové pobočky.
Kromě franšízové prodejny a té ve formátu shop in shop, provozuje poskytovatel franšízových licencí ještě dvě vlastní v Brně, odkud expanze do dalších regionů začala. „Aktuálně jednáme s partnery o dalších několika nových provozovnách, které budeme otevírat,“ prozrazuje Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.
Speciální zákazníci
Franšíza pekařství Smajlík se vzhledem ke svému poměrně úzkému zaměření, co se zákazníků týká, hodí téměř výhradně do krajských měst, která jsou logickými centry jednotlivých regionů. Právě tam je totiž počet potenciálních zákazníků nejvyšší. „Naše prodejny jsou určeny výhradně osobám trpícím alergií či intolerancí. Nikdo jiný nemá důvod si méně chutné pečivo, které je navíc dražší kupovat. Lidem, kteří ničím takovým netrpí, naopak může trvalá konzumace takových produktů dokonce uškodit,“ vysvětluje Vaníček.
Letos v dubnu to budou tři roky, co GSA Agency prodejny pod značkou Smajlík provozuje. A jak Pavel Vaníček říká, za tu dobu se ukázalo, že cesta, kterou se vydali, je správná. A právě to může být důvodem toho, že se konceptu daří oslovit zájemce s franšízovou nabídkou. Franšízanti, kteří své podnikání spojí s touto značkou, mohou těžit ze zkušenosti franšízora. Mají k dispozici odladěný systém, včetně navázané spolupráce s dodavateli, nastavených standardů typu HCCP a také marketingových aktivit zaměřených přímo na cílovou skupinu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!