Pěkně propečený byznys
Skupina Cantus Group, do jejíhož portfolia značka Steiku Haoss patří, působí v Lotyšsku od roku 1992. Od té doby si získala pozici lídra na tamním gastronomickém trhu. Steiku Haoss provozuje v hlavním městě Riga 3 pobočky, které svou nabídkou cílí zejména na milovníky steaků. V Česku chce vedení této franšízy najít partnera, jenž by zde vybudoval síť restaurací, a to i za pomoci regionálních franšízantů.
„Hledáme ambiciózní a motivované franšízové partnery, kteří využijí našich zkušeností a expandují do nových regionů a teritorií,“ říká David Cima, regionální manažer sítě Steiku Haoss. Kandidáti na držitele licencí by měli mít podrobně zpracovanou obchodní strategii a plán rozvoje pro konkrétní teritorium. Klíčovou roli pro udělení licence hraje dostupnost vhodných prostor pro budoucí restaurace. To však není vše. „Franšízant Steiku Haoss by měl důvěrně znát vztahy a situaci v regionu, ve kterém se rozhodl podnikat. Důležité jsou také zkušenosti s marketingem a rozvojem podnikání, stejně jako s finančním řízením a kontrolou nákladů,“ dodává Cima.
Restaurace by se měla nacházet na atraktivních a frekventovaných místech na pěších zónách či v obchodních centrech. Její optimální velikost se pohybuje od 350 do 550 m2. Ideální je pak, když se nachází v rohové budově s otevřeným půdorysem a velkými okny. Náklady spojené s otevřením nové restaurace začínají na cca 25 tisících eur.
Celková investice do pořízení master-franšízové licence se pohybuje okolo 300 tisíc eur. Měsíční franšízový poplatek činí 6 % čistého měsíčního prodeje. V rámci spolupráce získá partner od franšízora kromě kompletního know-how také například pomoc s výběrem místa, následně vybudováním restaurace a jejím zařízením. Samozřejmostí je i komplexní školení a podpora při najímání zaměstnanců a jejich proškolení.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...