Objevte svůj nový byznys
Letošní ročník se uskuteční od čtvrtka 15. do soboty 17. října v Paláci kultury a vědy. Právě tam se sjede na 200 franšízových konceptů, které mají v plánu najít kvalitní franšízové partnery nejen pro polský trh, ale také do okolních zemí. Účast na něm tak může změnit život každému návštěvníkovi veletrhu, a to vzhledem k široké nabídce možností rozjetí vlastního byznysu, kterou vystavující brandy představují.
Během tří dnů věnovaných franšízingu se účastníkům akce představí franšízové sítě, které hledají partnery pro svůj rozvoj nejen na polském trhu, ale i v dalších středoevropských zemích. Příležitost najít svůj budoucí byznys zde tak mají i ti podnikatelé, kteří se rozhodli například do Česka či na Slovensko přivést značku, která zde ještě nemá své zastoupení. Na své si však přijdou i ti, kteří o zahájení podnikání pod zavedeným brandem teprve uvažují. Na půdě Paláce vědy a kultury mají totiž příležitost promluvit si nejen s odborníky na franšízing a poskytovateli licencí. Řadu konceptů zde budou zastupovat i jejich stávající franšízanti.
Mezi značkami, které se budou ucházet o přízeň potenciálních franšízových partnerů, jsou i ty, které je hledají i v České republice. Jde například o vzdělávací koncept Edukido, síť originálních restaurací Easy Beer a Easy Wine, značku La Donuteria, světoznámý brand Subway, samoobslužné prádelny Bubbles nebo americkou značku Mail Boxes Etc. „Velmi se těšíme na zájemce o licence z České republiky. Díky varšavskému veletrhu máme skvělou příležitost potenciální franšízanty seznámit s celým naším konceptem a odpovědět jim na otázky, které je v souvislosti s ním napadají,“ říká Joanna Małek, Key Account Manager společnosti Edukido.
„Část z výše uvedených konceptů hledá v Česku a na Slovensku nové single franšízanty, část z nich však podnikatelům u nás nabízí potenciál většího byznysu. A to prostřednictvím master-franšízových licencí. To může být pro kapitálově připravené zájemce o dosažení vyšších zisků znamenat opravdu příležitost vybudovat stabilní byznys se silným partnerem v zádech,“ vysvětluje Lenka Nováková, konzultantka poradenské společnosti PROFIT system franchise services.
Součástí veletrhu je také Fórum Vlastního Byznysu. To poskytuje prostor budoucím franšízantům setkat se s obchodníky a známými osobnostmi, které rozvíjí své vlastní podnikání. Letos vůbec poprvé dostanou prostor také franšízanti. Podělí se o své zkušenosti s podnikáním pod franšízorem, prozradí mimo jiné, jak hodnotí spolupráci s centrálou nebo o jakou podporu se mohou při svém fungování v rámci franšízové sítě opřít. Je to skvělá příležitost získat informace od každodenní práci franšízanta z první ruky. Zvláštním hostem fóra bude Maciej Orłoś, polský herec a novinář, který bude hovořit o svých vlastních obchodních zkušenostech a provozování kanálu YouTube.
Pořadatelem varšavského franšízového veletrhu je varšavská pobočka poradenské skupiny PROFIT system® a odborný portál Franchising.pl.
V případě zájmu o účast na veletrhu mohou zájemci kontaktovat redakci portálu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Originální vzdělávací franšízový program pracuje s oblíbenou dětskou stavebnicí. Čím by mohly jejich kurzy zaujmout u nás?
Zajistěte si obchodní úspěch na Franchise Expo v Budapešti 4. dubna 2024. Objevte dynamické příležitosti a navazujte kontakty s inovátory v oboru.
Ve dnech 16. až 18. března 2024 se koná Franchise Expo Paris 2024, největší evropská událost v oblasti franšízingu. Co se chystá?
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI