Objevte svůj nový byznys

Narůstající šance / Každý rok se na franšízovém veletrhu prezentuje stále více franšízových konceptů. Letos jich bude 200. Pro zájemce o podnikání pod hlavičkou franšízové značky je to jedinečná příležitost setkat se s tolika společnostmi, které nabízí licence na jednom místě. Varšavské Franchise Expo se pravidelně účastní okolo 7 tisíc lidí z řad stávajících či budoucích podnikatelů.
Středa
09.09.2020
Zajímá vás podnikání s franšízou, ale v Česku jste zatím nenašli tu správnou značku pro spolupráci? Vyrazte se inspirovat na 18. franšízový veletrh do Varšavy.
 

Letošní ročník se uskuteční od čtvrtka 15. do soboty 17. října v Paláci kultury a vědy. Právě tam se sjede na 200 franšízových konceptů, které mají v plánu najít kvalitní franšízové partnery nejen pro polský trh, ale také do okolních zemí. Účast na něm tak může změnit život každému návštěvníkovi veletrhu, a to vzhledem k široké nabídce možností rozjetí vlastního byznysu, kterou vystavující brandy představují.

Během tří dnů věnovaných franšízingu se účastníkům akce představí franšízové sítě, které hledají partnery pro svůj rozvoj nejen na polském trhu, ale i v dalších středoevropských zemích. Příležitost najít svůj budoucí byznys zde tak mají i ti podnikatelé, kteří se rozhodli například do Česka či na Slovensko přivést značku, která zde ještě nemá své zastoupení. Na své si však přijdou i ti, kteří o zahájení podnikání pod zavedeným brandem teprve uvažují. Na půdě Paláce vědy a kultury mají totiž příležitost promluvit si nejen s odborníky na franšízing a poskytovateli licencí. Řadu konceptů zde budou zastupovat i jejich stávající franšízanti.

Mezi značkami, které se budou ucházet o přízeň potenciálních franšízových partnerů, jsou i ty, které je hledají i v České republice. Jde například o vzdělávací koncept Edukido, síť originálních restaurací Easy Beer a Easy Wine, značku La Donuteria, světoznámý brand Subway, samoobslužné prádelny Bubbles nebo americkou značku Mail Boxes Etc. „Velmi se těšíme na zájemce o licence z České republiky. Díky varšavskému veletrhu máme skvělou příležitost potenciální franšízanty seznámit s celým naším konceptem a odpovědět jim na otázky, které je v souvislosti s ním napadají,“ říká Joanna Małek, Key Account Manager společnosti Edukido.

„Část z výše uvedených konceptů hledá v Česku a na Slovensku nové single franšízanty, část z nich však podnikatelům u nás nabízí potenciál většího byznysu. A to prostřednictvím master-franšízových licencí. To může být pro kapitálově připravené zájemce o dosažení vyšších zisků znamenat opravdu příležitost vybudovat stabilní byznys se silným partnerem v zádech,“ vysvětluje Lenka Nováková, konzultantka poradenské společnosti PROFIT system franchise services.

Součástí veletrhu je také Fórum Vlastního Byznysu. To poskytuje prostor budoucím franšízantům setkat se s obchodníky a známými osobnostmi, které rozvíjí své vlastní podnikání. Letos vůbec poprvé dostanou prostor také franšízanti. Podělí se o své zkušenosti s podnikáním pod franšízorem, prozradí mimo jiné, jak hodnotí spolupráci s centrálou nebo o jakou podporu se mohou při svém fungování v rámci franšízové sítě opřít. Je to skvělá příležitost získat informace od každodenní práci franšízanta z první ruky. Zvláštním hostem fóra bude Maciej Orłoś, polský herec a novinář, který bude hovořit o svých vlastních obchodních zkušenostech a provozování kanálu YouTube.

Pořadatelem varšavského franšízového veletrhu je varšavská pobočka poradenské skupiny PROFIT system® a odborný portál Franchising.pl.

V případě zájmu o účast na veletrhu mohou zájemci kontaktovat redakci portálu.


Tradiční prvenství / Oborem s tradičně nejvyšším počtem vystavujících brandů je gastronomie. Nejinak tomu bude i letos. O získání nových franšízantů tak budou usilovat desítky gastronomických značek. Šanci najít svůj byznys však budou mít i zájemci o podnikání v dalších oblastech jako například vzdělávání, fitness, finance, reality, obchod s módou nebo produkty zaměřenými na děti.

Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017