Dvojitá cena pro CrossCafe

Výsledky online / Vyhlášení probíhalo formou online přenosu. Vítězný koncept Crosscafe získal v internetovém hlasování také Cenu veřejnosti.
Pátek
05.02.2021
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
 

Vítězem pátého ročníku Franchisy roku se stala síť kaváren CrossCafe, která již tento titul obhajuje podruhé. Poprvé jej tento franšízový koncept získal v prvním ročníku soutěže. CrossCafe je česká síť kaváren původem z Plzně, kde v roce 2007 byla otevřena  první pobočka. Dnes má značka CrossCafe 24 kaváren v 11 českých městech. 

Na druhém místě se umístil další gastronomický koncept Poe-Poe, který poskytuje služby rychlého a čerstvého občerstvení za velmi nízké ceny. Koncept je založen na produktech vlastní výroby za pomocí nejmodernější fast food technologie, která eliminuje lidský faktor. Poe-Poe má své dvě provozovny v Brně a Uherském Hradišti a 5 franšízových poboček. Další dvě provozovny v Brně a Olomouci by se pak měly otevřít v první polovině letošního roku.

Třetí místo získal franšízový koncept Partners Market, který se zaměřuje na poskytování bankovních a finančních služeb. V současně době tvoří síť 94 poradenských center, cílem je překonat hranici 200 Partners marketů po celé republice. Podle údajů společnosti již po roce provozu generují pobočky běžně obrat 500 tisíc Kč měsíčně, přičemž nejlepší pobočka překonala v roce 2019 roční obrat 13 milionů korun.

Organizátorem soutěže je nezisková profesní organizace Česká asociace franchisingu (ČAF), která dále udělila ceny U.S. Commercial Service American Embassy za podporu a rozvoj franšízingu, Tab Board za úspěšný zahraniční franšízový koncept a Systému asistovaného hubnutí za úspěšný franšízový koncept řízený ženou, Lenkou Náměstkovou. Ocenění původní čeká franšízová značka patří konceptu Solodoor a titulem mladý franšízor byl oceněn koncept Body express.


Zkušenosti vítány / Poe-Poe staví svůj byznys na 25letých zkušenostech z gastronomie získané po celém světě, zejména pak v USA a Itálii.

Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017