Třetí pobočka v Praze
Nová pražská pobočka, která zahájila svůj provoz na začátku září, tak rozšiřuje nabídku v našem hlavním městě, kde doposud fungovaly pizzerie a burgerárny v Nuslích a na Bořislavce. S expanzí v Praze je značka však, zdá se, teprve na začátku. Jak již dříve prozradil spolumajitel Amici Pizza & Burgers Roman Zajíc, potenciál je mít v metropoli 15 až 20 provozoven.
Jejich majiteli, a to nejen v Praze, se mohou stát i franšízoví partneři, které vedení společnosti aktuálně hledá. Svůj byznys by tak mohli franšízanti rozjet například i v Pardubicích, Kladně, Českých Budějovicích nebo Plzni. Na výběr mají ze tří typů provozoven – Bistro & Delivery, Delivery & Takeaway či pobočku Amici Food Court určenou pro obchodní centra.
Peníze na rozjezd
Od zvoleného typu franšízy se budou odvíjet nejen nároky na prostor, které franšízant musí splnit, ale také finanční náročnost jejího otevření. Vstupní licenční poplatek začíná u Amici na 250 tisících Kč a závisí právě na lokalitě, ve které se franšízant rozhodl podnikat. Součástí investice, která na nového franšízového partnera čeká, je i vstupní marketingový poplatek ve výši 100 tisíc Kč určený na lokální marketing při otevření franšízové pobočky.
Náklady spojené s vybudováním provozovny Amici Pizza & Burgers začínají na 3 milionech Kč dle velikosti a stavu prostoru, ve kterém se bude nacházet. Poskytovatel franšízové licence požaduje, aby zájemce disponoval svými vlastními finančními prostředky v minimální výši 1 milion Kč, které do podnikání vloží. Zbývající část investice pak může financovat prostřednictvím úvěru. Pro tyto účely má franšízor dohodnutou spolupráci s Komerční bankou. Je však možné financování řešit i po své vlastní ose.
 Profil franšízanta / Franšízanti Amici musí mít chuť pracovat, vzdělávat se a snažit se mít ke svému podnikání pozitivní přístup a pokoru.
                                Profil franšízanta / Franšízanti Amici musí mít chuť pracovat, vzdělávat se a snažit se mít ke svému podnikání pozitivní přístup a pokoru.                            Zobrazit v katalogu franšíz
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PŘEČTI ČLÁNKY
 Příležitosti k podnikání stále jsou
                                                /08.09.2025
                                             
                                                Příležitosti k podnikání stále jsou
                                                /08.09.2025
                                            
                                            „Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější
 Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                             
                                                Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                            
                                            Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...
 
                 
                     
                                                                             
                                                                            