Třetí pobočka v Praze
Nová pražská pobočka, která zahájila svůj provoz na začátku září, tak rozšiřuje nabídku v našem hlavním městě, kde doposud fungovaly pizzerie a burgerárny v Nuslích a na Bořislavce. S expanzí v Praze je značka však, zdá se, teprve na začátku. Jak již dříve prozradil spolumajitel Amici Pizza & Burgers Roman Zajíc, potenciál je mít v metropoli 15 až 20 provozoven.
Jejich majiteli, a to nejen v Praze, se mohou stát i franšízoví partneři, které vedení společnosti aktuálně hledá. Svůj byznys by tak mohli franšízanti rozjet například i v Pardubicích, Kladně, Českých Budějovicích nebo Plzni. Na výběr mají ze tří typů provozoven – Bistro & Delivery, Delivery & Takeaway či pobočku Amici Food Court určenou pro obchodní centra.
Peníze na rozjezd
Od zvoleného typu franšízy se budou odvíjet nejen nároky na prostor, které franšízant musí splnit, ale také finanční náročnost jejího otevření. Vstupní licenční poplatek začíná u Amici na 250 tisících Kč a závisí právě na lokalitě, ve které se franšízant rozhodl podnikat. Součástí investice, která na nového franšízového partnera čeká, je i vstupní marketingový poplatek ve výši 100 tisíc Kč určený na lokální marketing při otevření franšízové pobočky.
Náklady spojené s vybudováním provozovny Amici Pizza & Burgers začínají na 3 milionech Kč dle velikosti a stavu prostoru, ve kterém se bude nacházet. Poskytovatel franšízové licence požaduje, aby zájemce disponoval svými vlastními finančními prostředky v minimální výši 1 milion Kč, které do podnikání vloží. Zbývající část investice pak může financovat prostřednictvím úvěru. Pro tyto účely má franšízor dohodnutou spolupráci s Komerční bankou. Je však možné financování řešit i po své vlastní ose.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...