Úspěch v byznyse se zmrzlinou
Franšíza Tak trochu jiná točená nabízí start podnikání anebo rozšíření činnosti jednoduchým konceptem s jednou zásadní konkurenční výhodou – možností zmrzlinu přizpůsobit přání zákazníka. Točené zmrzliny obecně patří mezi sortiment s dobrou marží, začít s její výrobou však není tak úplně jednoduché. Kromě samotné zmrzliny a jejích dodavatelů je tu otázka všech potřebných dokumentů a samozřejmě také údržby, čištění i servisu strojů. Tady má franšízová spolupráce jedno zásadní plus – suroviny, servis a celkovou podporu franšízanti dostanou v rámci spolupráce. Pustit se do byznysu anebo rozšířit možnosti stávající provozovny je jednoduché i pro ty, kteří v tomto oboru nemají vůbec žádné zkušenosti. „Zpětná vazba od našich franšízantů je velmi pozitivní. Začátky bývají náročné, jak se očekává při každém novém podnikání. Nicméně, jakmile se lidé sžijí s naším konceptem a zvýší se povědomí o netradiční zmrzlině, vzroste také úspěch provozovny. Naše zmrzlina je velmi oblíbená a zákazníci se k nám rádi vracejí, což je klíčovým faktorem pro dlouhodobý úspěch našich franšízantů,“ říká ke zkušenostem s franšízovou spoluprací Markéta Fréharová, marketingová manažerka franšízora.
Tak trochu jiná točená představuje v současné době síť o deseti pobočkách a další se připravují. „Zájemců o naši franšízu je mnoho. Nicméně klíčové je, kdo tento zájem dotáhne až do konce. Proces získání franšízy zahrnuje řadu důležitých kroků a povinností, jako je výběr vhodné lokality, splnění úředních požadavků a další administrativní záležitosti. Tento proces je nezbytný k zajištění, že každý nový franšízant bude dobře připraven a úspěšný,“ vysvětluje k rozvoji sítě Markéta Fréharová.
Návratnost investice se obvykle pohybuje mezi 1-2 lety. To samozřejmě závisí na konkrétní lokalitě a úsilí, které franšízant vloží do svého podnikání. „Naše zkušenosti ukazují, že franšízy, které se nacházejí na místech, kde si lidé rádi užívají volný čas, například parky, turistické destinace, vodní plochy, dosahují ziskovosti rychleji. Nicméně i na podzim se nám daří udržovat stabilní příjmy díky našim marketingovým aktivitám a loajalitě zákazníků,“ uvádí k ekonomické návratnosti Markéta Fréharová.
Vstupní investice činí kolem půl milionu za mobilní stánek a kolem 200 000 za vybavení dovnitř stávající provozovny, franšízor může pomoci s financováním. Tím se podnikání stává dostupné i pro zájemce s omezenými vlastními zdroji.
Zmrzlina na dosah / Nejúspěšnější franšízy Tak trochu jiné točené se nacházejí na místech, kde je od jara do podzimu živo a lidi sem chodí relaxovat.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízové food trucky u nás a v Evropě
/02.06.2025
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Franšíza Tak trochu jiná točená založila svůj byznys na zmrzlině, kterou si zákazník přizpůsobí podle chuti. Kromě dobrého nápadu jim k úspěšné sezóně pomohlo i dlouhé léto.
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.
Pozice franšízové sítě Tak trochu jiná točená posiluje. Podařilo se jí dosáhnout milníku 10 poboček na trhu.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...