Úspěch v byznyse se zmrzlinou

Podnikání pro začátečníky / Svou jednoduchostí a cenovou dostupností je Tak trochu jiná točená vhodná jako první podnikatelský počin.
pondělí
19.08.2024
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
 

Franšíza Tak trochu jiná točená nabízí start podnikání anebo rozšíření činnosti jednoduchým konceptem s jednou zásadní konkurenční výhodou – možností zmrzlinu přizpůsobit přání zákazníka. Točené zmrzliny obecně patří mezi sortiment s dobrou marží, začít s její výrobou však není tak úplně jednoduché. Kromě samotné zmrzliny a jejích dodavatelů je tu otázka všech potřebných dokumentů a samozřejmě také údržby, čištění i servisu strojů. Tady má franšízová spolupráce jedno zásadní plus – suroviny, servis a celkovou podporu franšízanti dostanou v rámci spolupráce. Pustit se do byznysu anebo rozšířit možnosti stávající provozovny je jednoduché i pro ty, kteří v tomto oboru nemají vůbec žádné zkušenosti. „Zpětná vazba od našich franšízantů je velmi pozitivní. Začátky bývají náročné, jak se očekává při každém novém podnikání. Nicméně, jakmile se lidé sžijí s naším konceptem a zvýší se povědomí o netradiční zmrzlině, vzroste také úspěch provozovny. Naše zmrzlina je velmi oblíbená a zákazníci se k nám rádi vracejí, což je klíčovým faktorem pro dlouhodobý úspěch našich franšízantů,“ říká ke zkušenostem s franšízovou spoluprací Markéta Fréharová, marketingová manažerka franšízora.

Tak trochu jiná točená představuje v současné době síť o deseti pobočkách a další se připravují. „Zájemců o naši franšízu je mnoho. Nicméně klíčové je, kdo tento zájem dotáhne až do konce. Proces získání franšízy zahrnuje řadu důležitých kroků a povinností, jako je výběr vhodné lokality, splnění úředních požadavků a další administrativní záležitosti. Tento proces je nezbytný k zajištění, že každý nový franšízant bude dobře připraven a úspěšný,“ vysvětluje k rozvoji sítě Markéta Fréharová.

Návratnost investice se obvykle pohybuje mezi 1-2 lety. To samozřejmě závisí na konkrétní lokalitě a úsilí, které franšízant vloží do svého podnikání. „Naše zkušenosti ukazují, že franšízy, které se nacházejí na místech, kde si lidé rádi užívají volný čas, například parky, turistické destinace, vodní plochy, dosahují ziskovosti rychleji. Nicméně i na podzim se nám daří udržovat stabilní příjmy díky našim marketingovým aktivitám a loajalitě zákazníků,“ uvádí k ekonomické návratnosti Markéta Fréharová.

Vstupní investice činí kolem půl milionu za mobilní stánek a kolem 200 000 za vybavení dovnitř stávající provozovny, franšízor může pomoci s financováním. Tím se podnikání stává dostupné i pro zájemce s omezenými vlastními zdroji. 


Zmrzlina na dosah / Nejúspěšnější franšízy Tak trochu jiné točené se nacházejí na místech, kde je od jara do podzimu živo a lidi sem chodí relaxovat.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015