Novinka v Katalogu franchis
Na zdravé suroviny vsadil koncept Fitness food menu. Každá surovina v jídelníčku tak má své nezastupitelné místo, a to nejen z hlediska redukce váhy. Každý zákazník po nezbytné vstupní prohlídce a pohovoru s odborníky dostane individuální menu, podle kterého se dlouhodobě stravuje. Společnost svůj úspěch dokládá několika příklady lidí, kterým se díky speciálnímu jídelníčku Fitness food menu podařilo zhubnout. "Tyto příklady zákazníků, kteří s námi neustále komunikují a popisují svůj zlepšující zdravotní stav, nám ukazují, že pokud se klient naučí přijímat zdravé suroviny a dodržuje pravidelnost, úspěch se dostavuje a naše práce přináší ovoce," říká Tomáš Volf, spolumajitel Fitness food menu.
Firma již nyní provozuje franchisová prodejní místa v Praze, Plzni, Mostě nebo Teplicích. Nyní by ráda expandovala i do dalších krajů v České republice, jako je Liberecký nebo Jihočeský kraj. Společnost by ráda otevřela pobočky i na Moravě, především v její východní části.
Ideálním franchisantem je pro Volfa manažersky a marketingově znalý člověk, se zkušenostmi z oblasti gastronomie a se vztahem k zdravému způsobu stravování, případně s redukcí váhy. Samozřejmostí zůstává jisté finanční zázemí, které zajišťuje klid v začátku podnikání. "Mnoho lidí si myslí, že je jednoduché pobočku spustit. To ale zabere určitý čas a je lepší mít nějakou finanční rezervu," dodává Volf.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...