České pivo chutná

České pivo se nejen u nás, ale také ve světě těší velké oblibě. Dokazuje to i franchisový koncept The PUB, Pilsner Unique Bar, který se vyznačuje především samoobslužnými pivními výčepy. První provozovna byla otevřena v Plzni v roce 2005 a během devíti let se rozšířila i za hranice. Loni firma The PUB Franchising otevřela 2 nové restaurace a 1 přestěhovala. I přes pokles gastronomického trhu firma loni zaznamenala mírný růst.
Koncept působí i v Německu a nově také na Slovensku a Rumunsku. „V Bukurešti máme za sebou první půlrok provozu, v Bratislavě necelý měsíc. I přesto, že je brzy hodnotit, zaznamenáváme rostoucí trend, což je důležité,“ dodává jednatel společnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna s tím, že zájemci o licenci se v jednotlivých zemích příliš neliší, nicméně trhy jsou rozdílné. Společné mají jen to, že prodejní cena piva je vyšší než v ČR.
V Česku už firma provozuje 12 restaurací, z čehož 5 se nachází v Praze. V květnu by měla přibýt další v Ostravě. „Jednáme se zájemci o licenci po celém Česku a odhadujeme, že bychom letos mohli otevřít ještě jednu restauraci,“ dodává Jaroslav Stuna. V Praze je firma s počtem restaurací zatím spokojena a neočekává v blízké době další otevření. Ovšem podle Jaroslava Stuny záleží na konkrétní lokalitě, takže Praha zůstává nadále v kurzu.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...