Součástí pobočky Mr.Kebab v žilinském OC Aupark je i druhá firemní pobočka s vlastním označením Mr. Snack, ve které zákazníci mohou ochutnat například palačinky či čerstvé vafle.
Pondělí
11.01.2016
Otevřením nové pobočky na domácím trhu zakončila loňský rok slovenská značka Mr.Kebab.
 

Příprava na otevření zbrusu nové restaurace v OC Aupark v Žilině trvala čtyři měsíce. S expanzí chce síť pokračovat i v roce letošním. Jejím cílem je v roce se šestkou na konci otevřít dvě až tři nové pobočky s tím, že nezáleží na tom, zda se budou nacházet na Slovensku či v Česku. Pokud by Mr.Kebab otevřel novou provozovnu u nás, jednalo by se tak o historicky první, ačkoli vážné zájemce o restauraci v Česku již vedení firmy mělo. „Bohužel ani přes to se nám nepovedlo dovést jednání do úspěšného konce. Osobně bych byl velmi rád, pokud by se nám letos v Česku povedlo otevřít první pobočku,“ prozrazuje Ľubor Lelovits, majitel sítě Mr. Kebab.

Ačkoli byla žilinská pobočka, která zahájila provoz v listopadu, jedinou loni otevřenou, neznamená to, že by Mr.Kebab zahálel. „Mimo několika účastí na výstavách, a to jak v Česku, tak i na Slovensku, kde jsme koncept prezentovali, jsme měnili informační a podkladní systém tak, aby více zohledňoval naše potřeby pro rychlý rozvoj sítě. A to i mimo Česko a Slovensko,“ vysvětluje Lelovits s tím, že současně probíhala i změna logisticko-skladovacího systému distribuce produktů do celé sítě.      

Více informací pomůže

Jak Ľubor Lelovits přiznává, při hledání zájemců o franšízové licence často naráží na nepochopení fungování franšízového systému spolupráce u veřejnosti. „Řada lidí nechápe, co to franšízing vlastně je a z tohoto důvodu nechápou, proč by měli někomu za otevření vlastní pobočky platit nějaké poplatky,“ říká Ľubor Lelovits  a dodává, že český trh je v tomto z jeho pohledu horší. „Zájemce nejen, že nechce mnohdy platit, ale často je přesvědčený, že bychom mu měli platit my, chceme-li, aby podnikal pod naší značkou,“ dodává Lelovits.

S tímto faktem se často setkávají i odborníci z poradenské společnosti PROFIT system. "Často se nás lidé ptají, proč vstoupit do franšízové sítě a nerozjet raději vlastní byznys. Snažíme se jim tedy vysvětlovat, že výhodou přistoupení k již zavedenému konceptu je zjeména to, že jeho majitelé mají s provozem již zkušenosti, již udělali například i chyby, které tak jejich franšíízant při začátku podnikání nemusí absolvovat. A právě za to se vyplatí zaplatit," vysvětluje Lenka Nováková, Business Development Manager společnosti PROFIT system.

Pro ty, co si chtějí být jistí, co to onen stále populárnější franšízing je, doporučujeme hledat informace na portálu Franchising.cz, například v rubrice ABC Franchisingu. Pro začátek doporučujeme článek Franchising - co to je?.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014