Poe-Poe nadále expanduje

Před dvěma lety otevírala značka Poe-Poe svou první franšízu ve Zlíně, v současnosti je v provozu 5 poboček, z toho jsou 2 vlastní a 3 franšízové. Aktuálně je ve výstavbě dalších 8, z toho 3 jsou součástí expanze brněnské značky na Slovensko (Bratislava, Trnava a Žilina). Celý koncept Poe-Poe je založený na produktech vlastní výroby za pomoci nejmodernější gastronomické technologie. Nabídka pokrmů je postavená na kvalitních a čerstvých surovinách, ze kterých se přímo před zákazníkem připravují hotové produkty za velmi nízké ceny.
Pobočky Poe-Poe leží výhradně na nejfrekventovanějších místech ve městech, a díky vysokému obratu a návštěvnosti tak zaručují podle centrály franšízantům jistý zisk. "Hledáme pro své franšízy výhradně kvalitní místa, kde je zajištěna velká průchodnost lidí a dobrá kupní síla. Sice to někdy déle trvá, než se najde ideální prostor, ale trpělivost při hledání se přesto vždy vyplatí," říká spolumajitel vlastnické firmy Industriale food, s.r.o. Martin Kovářík s tím, že franšízantům společnost vždy v tomto směru pomáhá. "Většinou hledá jak franšízant, tak my, společně pak místa prohlížíme a hodnotíme, a poté také vybrané místo schvalujeme," dodává.
Větší města snesou víc poboček
Příkladem ideálního místa pro koncept Poe-Poe je podle Kováříka i připravovaná pobočka v Bratislavě na ulici Obchodní, kde bude Poe-Poe nabízet své produkty vedle poboček McDonald’s a UGO. Výjimečná bude pro značku ale i Ostrava, kde chystá k otevření 2 pobočky jeden franšízant. Územní exkluzivita je podle Kováříka vždy v Poe-Poe věcí individuální domluvy a podmínek. Město do 40 tisíc obyvatel je vhodné pro 1 podnik, ve větších městech jich může být i vícero.
Pro budoucí partnery a franšízanty nabízí Poe-Poe 4 možnosti spolupráce podle jejich finančních možností. Investice se pohybují v průměru mezi 150 až 200 tisíci eur na pobočku. Očekávaná návratnost je dva až tři roky. V tuto chvíli hledá Poe-Poe stále silného partnera pro Prahu, a to jak finančně, tak manažersky. Licenční poplatek za jednu franšízu činí 600 000 Kč bez DPH. Za poskytnutí poradenství a zaštítění značkou Poe-Poe platí partneři v síti poté již pouze fixní poplatek, který je nezávislý na prodeji a obratu restaurací.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
Jednání s potenciálními franšízanty pokračují, nové pobočky Poe Poe by na sebe neměly nechat dlouho čekat.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...