Do Mexika už to není daleko
Je to další šance začít s vlastním podnikáním a navíc v oboru, kde je stále příležitost pro nové myšlenky i postupy. Restaurace Los Capolitos jsou založeny na principu fast casual, tedy na jedinečném přístupu ke stravování, kde se člověk nají rychle, ale současně také kvalitně a zdravě. Zákazník zde neztrácí čas, je obsloužen rychleji než v běžné restauraci a kultura stravování je na vyšší úrovni, nejen díky samotným pokrmům, ale také příjemnému prostředí.
„Mexická kuchyně je ideální pro ty, kteří přemýšlejí nad tím, co jedí,“ říká spolumajitel restaurací Jan Kapolka. “Díky své vyváženosti, čerstvým surovinám a dostatku živin a proteinů je považována za jednu z nejzdravějších a nejvýživnějších vůbec. Jakmile vám jednou zachutná, může rychle vzniknout závilost, které se těžko zbavuje. Většina našich jídel má svou vegetariánskou i veganskou variantu a spousta jídel je také bezlepková, což splňuje trendy dnešní doby a jsme tak schopni vyjít vstříc skoro každému zákazníkovi.“
Los Capolitos nabízí podnikatelskou příležitost na principu franšízingu a to prostřednictvím tří typů provozoven, přičemž pro každou jsou nastaveny určité specifické podmínky: street bistro, food court nebo street take away bistro.
Finanční jistota a ideální lokalita
„Bližší informace k jednotlivým typům zájemcům rádi sdělíme, probereme jejich možnosti a nápady,“ doplňuje Jan Kapolka. „Chceme být franšízantům rovnocennými partnery, předat jim naši filozofii a koncepci přístupu k hostům, podporovat je při výběru provozovny, personálu i v průběhu jejich podnikání a následně veškerou činnost analyzovat či pomoci zefektivnit.“
Koncept mexických restaurací je tedy otevřen všem novým zájemcům, kteří mají pozitivní vztah k mexické kuchyni, mexickým chutím, zdravé a vyvážené stravě a nebojí se nových věcí, poznání a učení, a zároveň jsou ochotni se osobně angažovat a akceptovat pravidla Los Capolitos. Základní investice se odvíjí podle typu prostor, umístění a velikosti restaurace; pro start je potřeba počítat s dostatečnou finanční jistotou (částkou cca 1,2 mil. Kč). Ideální lokalita je v centru či v obchodní zóně ve městě nad 50 tisíc obyvatel, s vyšším počtem studentů a pracujících (tj. se sídlem vysoké školy či univerzity), neboť především lidé v produktivním věku, zcestovalí, aktivní či studující jsou nejčastějšími zákazníky.
Vlastní provozovny restaurací Los Capolitos našly své zázemí již na severní Moravě, v Ostravě a ve Frýdku-Místku. Ve stejném regionu se také připravují na otevření i první franšízové pobočky.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Chutě světa pod jednou střechou
/24.11.2025
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Česká republika každoročně rozděluje miliardy korun z evropských a národních programů. Jakou podporu lze získat pro franšízové podnikání?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...