Rozvozem k rychlému růstu

V půlce února otevřela brněnská fast casual značka novou pobočku v Třebíči, kde již návštěvníci mohou využívat bistro s posezením, take away a rozvozem. Před týdnem v síti přibyla pobočka s rozvozem a take away v Brně-Bystrci, a minulý týden v pátek zprovoznila Amici novou pobočku také v Ivančicích. Další dvě franšízy jsou navíc v tuto chvíli v jednání, a to v Olomouci a Prostějově.
"Paradoxně je efektivnější, když se otevírá více poboček naráz. Samotné otevírání je náročné, ale přírůstek práce pro každou další pobočku není tak velký, protože se stále řeší stejné věci. Takže se naopak snažíme neotvírat pouze po jednom kuse," říká spolumajitel & CFO Roman Zajíc. Další franšízanty Amici nyní hledá v lokalitách Jihlava, Přerov, Kroměříž, ale i v dalších blízkých menších městech. Náklady na zřízení franšízového konceptu se liší dle formátu provozovny. Minimální investice je podle Romana Zajíce 1,25 milionu korun.
Vlastní obchodní systém
Franšízanti posléze platí průběžný poplatek z hrubého obratu. Amici nepožaduje od uchazečů o franšízu zkušenost s gastro provozem, naopak nutnou podmínkou je vhodná lokalita s dobrou spádovou oblastí a kupní silou. Ideálním místem pro pobočku Amici je nejlépe centrum města, náměstí, pěší zóna, obchodní centrum.
Pobočka musí být dostupná z ulice, nejlépe v přízemí, případně v obchodním centru, musí být dobře viditelná a mít dostatek prostoru pro prezentaci. Pro výrobnu s rozvozem je třeba především dobrá dostupnost na hlavní tahy, možnost parkování rozvozových vozidel u provozovny. Každý obchodní partner Amici získává vlastní obchodní systém, je mu poskytnuta také pomoc s propagací pobočky i administrativou. S partnery se centrála dělí i o veškeré receptury.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...