Franšíza pro bublinové maniaky
Široký výběr ovocných a mléčných čajů Bubble Tea, které si každý může namíchat v nespočtu příchutí, tvoří základ konceptu BubbleMania. Populární nápoj původem z Tchaj-wanu se podává v různých podobách a to mražený, ledově vychlazený či teplý, vždy ale na jeho dně najde zákazník malé žvýkací kuličky z hnědého cukru a karamelu. Nová značka v našem Katalogu franšíz má nyní 5 vlastních provozoven v ČR, další 4 na Slovensku, franšízové pobočky provozuje ve městech Litoměřice, Jablonec, Praha, a ve slovenské Skalici.
Své další franšízanty hledá i v České republice. Po podpisu licenční smlouvy jim předává do provozu kiosek o velikosti 15 m2 na pasážích obchodních center ve městech s minimálně 50 tisíci obyvatel. Základem celého podnikatelského konceptu BubbleMania jsou původní receptury na výrobu populárního nápoje, které centrála poskytuje svým partnerům spolu s know-how franšízové značky. Žádné speciální podmínky a požadavky na osobu nového franšízanta si centrála neklade, vše je věcí osobní domluvy.
Komplexní provozní manuál
Počáteční investice do franšízy BubbleManie se pohybuje kolem částky 500 tisíc korun. Franšízová licence jako taková stojí 5 tisíc eur, franšízanti skládají také kauci 100 tisíc korun, kterou lze vystavit i ve formě směnky. Po zahájení spolupráce platí centrále měsíční poplatky na rozvoj franšízové sítě, národní marketing, rebranding a modernizaci kiosků. Spolehnout se pak mohou například na pomoc s výběrem a hledáním vhodné lokality, zpracování dispozice prostoru a návrh na úpravu interiéru i exteriéru dle firemního designu, i dodávku a montáž potřebných výrobních přístrojů.
Před zahájením podnikání čeká všechny nové franšízanty BubbleManie školení pro majitele a jeho zaměstnance. Pro jejich uvedení do každodenního provozu kiosků slouží posléze komplexní provozní manuál včetně všech receptů značky BubbleMania. Samozřejmostí je také marketingová podpora, reklamní a propagační materiály zpracované naším grafikem, aktualizace nových produktů a nabídky přístup do interního firemního systému.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...