Zájem o naše franšízy je konzistentní
Po téměř 10 letech existence jste se předloni rozhodli expandovat za české hranice, podařilo se vám již najít partnery v žádaných zemích?
Už v roce 2015 jsme vstoupili na trh Slovenska, dnes se dá říct, že s pomocí franšízantů a jejich práce na regionech máme svoji pozici na tamním trhu jistou. Pro trhy Německa a Rakouska máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání potřebných zkušeností pro další rozvoj franchisingu FFM.
Pro Polsko jsme vybrali mladé kolegy, kteří mají energii a nadšení pro věc. Vzhledem k tomu, že naší podmínkou byla zkušenost s výrobou FFM minimálně 1 rok, existuje dohoda, že expanzi do Polska připravíme roční zkušeností z výroby v ČR. Proto vzniká nová výroba blízko hranic s Polskem, a odtud budeme sbírat " výrobní" zkušenosti. Až následně se FFM objeví v Polsku.
Narostl loni počet vašich českých franšíz? Kde jste otevřeli poslední?
Ano, FFM v min. roce otevřelo další 3 nové výroby na sousedním Slovensku. V ČR jsme rozšířili působnost 3 stávajícím pobočkám a 1 novou výrobu otevíráme u Náchoda. Nová licence byla udělena i v Německu a to konkrétně pro Drážďany.
Váš koncept je specifický dovážkou pokrmů zákazníkům až do domu, co vlastně dostává přesně na starosti váš franšízant?
Franšízant přijímá geografickou působnost licence pro obchodní činnost FFM. V rámci licence otevírá svoji výrobu odkud obsluhuje své zákazníky. Od franšízora získává od zajištění legislativních podkladů, přes servisní aplikaci, nutriční software, balící stroj, webové stránky, grafické zpracování materiálů, potřebná školení a poradenství až managera realizace, ale i mnoho dalšího..
V čem spatřujete vy největší výhody Fitness Food Menu pro potenciální franšízanty? V čem jste na trhu zcela výjimeční?
Pokud nebudeme brát v potaz informaci, že na ČR trhu se nevyskytuje jiný koncept s takovou franšízingovou zkušeností a historii v rámci našeho oboru, tak tím "nositelem" naší ýyjimečnosti je tvorba, sestava a zaměření našich produktů. Naše značka se rekrutuje z oblasti Fitness, ctíme a podřizujeme se aktivnímu zákazníkovi.
Pomíjím při tomto hodnocení kdo už je a kdo ještě není aktivním zákazníkem. V rámci našich produktů hodnotíme aktivitu fyzickou i psychickou jako 1:1. Unikátní je i sdílený nutriční software díky němuž umíme na úrovni poboček exaktně nastavit stravovací program pro zákazníka dle objektních postupů a cílů.
Dáváte přednost kvalifikovaným lidem, potýkáte se také podobně jako jiné firmy s jejich nedostatkem?
Jsme podřízeni trhu práce. Známe jeho vývoj a víme co si můžeme a nemůžeme dovolit. Pokud je otázka směřována na kvalifikaci tak je pravdou, že se dnes více orientujeme na kvalifikaci a zkušenost. Druhá pravda je taková, že na úrovni poboček se nám zatím nedaří najít prostor pro významnější benefity práce a tím si snižujeme úspěšnost při náboru. Jde o jednu z priorit a prostor pro zlepšování.
Kolik je minimálně potřeba peněz na otevření franšízy FFM? Jaká bývá návratnost investic?
Vstupní rozpočet má mnoho proměnných. Pokud se bavíme o průměrné investici tak jde o částky 300 - 450 tis. Návratnost se nám prodloužila v průměru mezi 9-12ti měsíci podnikání pak-li, že se bavíme např. o českém trhu. Zkušenosti z trhů mimo ČR a SK jsou zatím malé a nelze je objektivně posoudit.
Hledáte v tuto chvíli nové české franšízanty? Případně kde?
Máme určité priority ať už se jedná o prostor, kde bude udělena nová licence nebo o prostor kde dojde ke zmenšení nebo naopak k rozšíření regionu. Nyní hledáme nové partnery pro město Plzeň nebo obecně západní Čechy. Poptáváme partnery pro nové licence na Slovensku Rakousku i Německu.
Je možné stát se také držitelem licence například pro celé Německo i pro české zájemce?
Ano, pokud budeme přesvědčeni, že partner bude přínosem pro síť i značku, splní kritéria franšízingové smlouvy a je schopen naplnit rozpočet, pak se nebráníme jednat s kýmkoliv bez rozdílu.
Jaké jsou vaše plány pro zbytek letošního roku?
Máme pro naše franšízanty připraven systém pro nákup speciálních surovin, které ponesou naši exkluzivitu značně ušetří čas ve výrobě a eliminují kuchařské chyby. Některé produkty budou doplněny o vysoce kvalitní "obrandovaný" proteinový suplement, který je často využíván a přijdeme na trh s vlastními Proteinovými tyčinkami, které už nyní víme, že budou svým složením patřit ke špičce v rámci nabídky ČR.
Brand se objeví i na řadě dalších doplňků. Soustředit se budeme i na nový web pro 2019 a propojení nové aplikace FFMS, která je nyní jen jako servisní se zákazníkem online (r.2019 ). Pevně věříme, že naše plány budou realizovány v nastaveném časovém harmonogramu a značně posílí kvalitu našich produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...