Franšíza do všech krajů
Právě toto jídlo zaujalo tvůrce českého konceptu při jejich zahraničních cestách. Poté, co Sushi Burrito, o kterém do té doby nikdy neslyšeli, ochutnali, byli uchvácení. Velká rolka nakombinovaných zdravých a čerstvých surovin je přesvědčila o tom, že v České republice právě takovýto produkt chybí. „Receptury jsme si poté poskládali podle sebe, abychom potěšili naše chuťové buňky a všech strávníků. Popularita zdravého stravování roste, ale jsme obklopeni pouze nezdravými fastfoody, což chceme prostřednictvím sítě Mr. Sushito změnit,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer sítě.
V současné době fungují na trhu dvě pobočky Mr. Sushito, a to v Ostravě a Brně. Otevření další je naplánováno na říjen, kdy budou moc zákazníci ochutnat nejen Sushi Burrito v Prostějově. Značka tak svými restauracemi obsadí již třetí kraj. Města, která ji momentálně z pohled další expanze primárně zajímají, jsou ta krajská. „Naše pobočka může být v každém větším krajském městě. Samozřejmě v Praze nebo třeba Brně může být více než jedna,“ vysvětluje Petr Fabík s tím, že potenciál však skrývají i menší města. Jak doplňuje, menší město znamená menší konkurenci, a díky silnému marketingu je pro vstup do něj jednodušší a rychlejší. Důkazem toho je i již zmiňovaný Prostějov, 40tisícové město, kde vedení sítě očekává úspěch.
Příprava celého franšízového konceptu zabrala zhruba tři roky. Během nich její majitelé ladili každý detail všech procesů tak, aby své zkušenosti a veškeré know-how mohli poskytnout svým budoucím franšízovým partnerům. „Máme vlastní sklady s obalovinami, širokou síť českých i zahraničních dodavatelů, vlastní kurýry, manažery jakosti. Našim franšízantům je k dispozici informační systém, který byl vyvinut přesně dle požadavků našeho procesního modelu tak, aby měli stejně jako my přehled o všem v reálném čase,“ dodává Petr Fabík.
Vstupní poplatek, jež zahrnuje startovací franšízový balíček, zaručení územní exkluzivity, zaškolení nebo vizualizace pobočky, činí v případě konceptu Mr. Sushito 150 tisíc Kč. Investice do otevření samotné pobočky pak závisí na její velikosti a náročnosti stavebních úprav, pohybuje se od 1,2 milionu Kč. V případě otevření provozovny ve food courtu některého z nákupních center, jsou obvykle náklady nižší a dosahují zhruba 0,9 milionu Kč. Na franšízanty pak také čekají pravidelní poplatky placené během celé doby spolupráce, a to franšízový poplatek ve výši 5 % z obratu a marketingový ve výši 2 %.
Co od svých franšízantů vedení tohoto poměrně nového konceptu očekává? „Hledáme lidi, kteří jsou jako my. Zapálení, se vztahem ke zdravému životnímu stylu, musí jít s dobou a trendy, nebát se šílených věcí,“ prozrazuje Petr Fabík. Franšízanti by měli být také finančně zajištění, výhodou jsou pak samozřejmě zkušenosti s podnikáním.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„Náš franšízant musí milovat svou práci, rád komunikovat s lidmi a mít vizi," říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám. Koncept nám představila jednatelka společnosti Marta Nosková.
Skupina Partners vykázala skvělé výsledky za první pololetí 2024. Jaké jsou příčiny tohoto úspěchu?
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Telegram @ahrensdaniel Cannabis for sale online in Wyoming Alabama Arkansas Alaska Florida Contact seller via telegram @ahrensdaniel. WhatsApp +16195004547 Buy cannabis online...
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.