Franšíza do všech krajů

Prostor a lokalita / Samostatná pobočka Mr. Sushito by měla mít rozlohu minimálně 120 m2 a nacházet se na frekventovaném místě se vstupem přímo z ulice. Další alternativou je food court v obchodním centru.
Středa
11.09.2019
Originalita je dnes pro úspěch v gastronomii důležitá. Vědí to i majitelé konceptu Mr.Sushito. Na trh přináší franšízu i Sushi Burrito.
 

Právě toto jídlo zaujalo tvůrce českého konceptu při jejich zahraničních cestách. Poté, co Sushi Burrito, o kterém do té doby nikdy neslyšeli, ochutnali, byli uchvácení. Velká rolka nakombinovaných zdravých a čerstvých surovin je přesvědčila o tom, že v České republice právě takovýto produkt chybí. „Receptury jsme si poté poskládali podle sebe, abychom potěšili naše chuťové buňky a všech strávníků. Popularita zdravého stravování roste, ale jsme obklopeni pouze nezdravými fastfoody, což chceme prostřednictvím sítě Mr. Sushito změnit,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer sítě.

V současné době fungují na trhu dvě pobočky Mr. Sushito, a to v Ostravě a Brně. Otevření další je naplánováno na říjen, kdy budou moc zákazníci ochutnat nejen Sushi Burrito v Prostějově. Značka tak svými restauracemi obsadí již třetí kraj. Města, která ji momentálně z pohled další expanze primárně zajímají, jsou ta krajská. „Naše pobočka může být v každém větším krajském městě. Samozřejmě v Praze nebo třeba Brně může být více než jedna,“ vysvětluje Petr Fabík s tím, že potenciál však skrývají i menší města. Jak doplňuje, menší město znamená menší konkurenci, a díky silnému marketingu je pro vstup do něj jednodušší a rychlejší. Důkazem toho je i již zmiňovaný Prostějov, 40tisícové město, kde vedení sítě očekává úspěch.

Příprava celého franšízového konceptu zabrala zhruba tři roky. Během nich její majitelé ladili každý detail všech procesů tak, aby své zkušenosti a veškeré know-how mohli poskytnout svým budoucím franšízovým partnerům. „Máme vlastní sklady s obalovinami, širokou síť českých i zahraničních dodavatelů, vlastní kurýry, manažery jakosti. Našim franšízantům je k dispozici informační systém, který byl vyvinut přesně dle požadavků našeho procesního modelu tak, aby měli stejně jako my přehled o všem v reálném čase,“ dodává Petr Fabík.

Vstupní poplatek, jež zahrnuje startovací franšízový balíček, zaručení územní exkluzivity, zaškolení nebo vizualizace pobočky, činí v případě konceptu Mr. Sushito 150 tisíc Kč. Investice do otevření samotné pobočky pak závisí na její velikosti a náročnosti stavebních úprav, pohybuje se od 1,2 milionu Kč. V případě otevření provozovny ve food courtu některého z nákupních center, jsou obvykle náklady nižší a dosahují zhruba 0,9 milionu Kč. Na franšízanty pak také čekají pravidelní poplatky placené během celé doby spolupráce, a to franšízový poplatek ve výši 5 % z obratu a marketingový ve výši 2 %.

Co od svých franšízantů vedení tohoto poměrně nového konceptu očekává? „Hledáme lidi, kteří jsou jako my. Zapálení, se vztahem ke zdravému životnímu stylu, musí jít s dobou a trendy, nebát se šílených věcí,“ prozrazuje Petr Fabík. Franšízanti by měli být také finančně zajištění, výhodou jsou pak samozřejmě zkušenosti s podnikáním.


Zákazníkům na míru / Všechny podniky Mr.Sushito nabízí doplňkové služby zákazníkům Take away Express (zavolej-objednej-vyzvedni) a rozvoz jídel po městě ve spolupráci s Damejidlo.cz.

Populární na fóru

Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015