Od volantu k veganským burgerům
Právě tento špičkový jezdec se totiž rozhodl utkat se s konkurencí v gastronomickém byznysu a spojil se síly se společností The Cream Group a Tomassem Chiabrem, investorem značky Beyond Meat, aby vytvořili franšízový koncept veganských „burgráren“ Neat Burger. A cíle nemají malé. Po první pobočce, která zahájila provoz na začátku září v Londýně, chce expandovat dál a během dvou let otevřít 14 dalších provozoven, a to nejen v Evropě, ale i ve Spojených státech amerických a na Středním východě.
Co britského formulového závodníka k takovému kroku vedlo? Hamilton známý svým přístupem ke zdravému životnímu stylu, vidí v konceptu příležitost, jak zákazníkům ukázat, že i veganské jídlo může chutnat skvěle. „Jako někdo, kdo dává přednost rostlinné stravě, věřím, že je potřeba dostat nabídku takových jídel na ulice, do blízkosti koncových zákazníků. A to je náš cíl, chceme s naší nabídkou oslovit nejen vegany, ale i ty, co se jen občas chtějí najíst bez masa,“ říká Lewis Hamilton.
Neat Burger však není jen o veganské stravě, ale o celkovém přístupu k ekologii a životnímu prostředí. Také proto se značka dle Hamiltona zavázala k etickým postupům a podpoře malých podniků. S tím zcela koresponduje i spolupráce s již zmíněnou značkou Beyond Meat. „Masný průmysl je největším přispěvatelem k tvorbě emisí skleníkových plynů,“ uvádí Tomasso Chiabra s tím, že jeho dopad na životní prostředí již není udržitelný.
Z Londýna do celého světa / První pobočku Neat Burger najdou zákazníci nyní na Regent Street v Londýně. Cílem sítě je však prostřednictvím franšízy expandovat dále do Evropy, USA a i na Střední východ.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Příležitosti k podnikání stále jsou
/08.09.2025
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...