Dobře obalený byznys

IMG: Array
Bez franšízantů / Amrest jako držitel licence buduje síť prostřednictvím vlastních poboček a neposkytuje sublicence dalším franšízantům, na rozdíl např. od českého držitele master-licence pro McDonald´s. Ta mu totiž umožňuje tvořit síť prostřednictvím dalších franšízantů.
Pátek
10.01.2020
KFC se daří růst. Se svými 105 pobočkami se stalo největší fastfoodovou sítí u nás. Na svědomí to má držitel franšízové licence, skupina AmRest.
 

Zatím poslední restaurace na našem trhu této celosvětově známé značky, která spolu se sítí McDonald´s patří mezi globálně nejúspěšnější franšízové koncepty, otevřela své dveře zákazníkům loni v prosinci, v Praze 6. Od září loňského roku tak šlo o pátou pobočku, která zahájila provoz na území našeho hlavního města. „Usilovně pracujeme na tom, abychom byli našim zákazníkům co nejblíže. V Praze už máme 37 poboček,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Rakousko.  

Od převzetí značky KFC nadnárodní společností AmRest v roce 1998 se restaurace objevují nejen ve velkých městech a na nejvytíženějších místech, ale i v menších obcích, například v Kladně nebo Třebíči. Také díky tomu se zaměstnancům konceptu daří ročně obsloužit opravdu velké množství zákazníků. Jen v uplynulých 12 měsících to bylo téměř 40 milionů, což představuje meziroční nárůst o čtyři miliony strávníků. „Letos jich čekáme 45 milionů,“ doplňuje Libor Hubík.

AmRest však není jen KFC. Tento provozovatel restaurací v regionu střední a východní Evropy vlastní franšízové licence i dalších celosvětově známých konceptů. V České republice se stará o rozvoj takových sítí jako jsou Starbucks, Pizza Hut a částečně i Burger King, jehož franšízové licence pro Česko vlastní i další subjekty. Dohromady provozuje AmRest v Česku 177 restaurací výše zmíněných značek. Kromě jichž zmíněných 105 provozoven KFC je to i 46 kaváren Starbucks, 12 poboček Pizza Hut a 19 Burger Kingů. 


Zkušenosti z celého světa / V současnosti AmRest spravuje 2211 provozoven předních řetězců rychlého občerstvení a neformálních restaurací. Společnost působí v 26 zemích včetně Polska, České republiky, Maďarska, Bulharska, Srbska, Ruska a Spojených států.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015