S franšízantem musíme najít společnou řeč
Jaký byl rok 2019 pro franšízu Hadog Burgers?
Podařilo se nám domluvit na franšíze v Brně. Pobočka zde byla otevřena v květnu na adrese Úvoz 120. Vzhledem k tomu, že v Brně probíhalo hledání vhodného partnera již delší dobu, tak jsme měli radost, že se konečně otevření v této jihomoravské metropoli podařilo.
Jak se vám daří růst?
Naším cílem není rychlá a velká expanze. Naprostou prioritou pro nás je najít nejdříve vhodného franšízového partnera a zároveň ve vhodném městě. Není snadné tyto dva požadavky dát dohromady, ale raději další pobočku neotevřeme, než abychom spolupracovali s někým, u koho si nejsme jisti, že uznává podobné hodnoty a cíle jako my.
Jaké hlavní vlastnosti u zájemců o franšízové licence hledáte?
Je velmi důležité, abychom si vzájemně sedli a našli společnou řeč. Nejsme velká franšízová společnost, která jede podle hotových předpisů. Pro nás je důležité, abychom věřili, že spolupráce bude mít dlouhodobě smysl a budou dodrženy naše vysoké nároky na kvalitu připravovaného jídla. Preferujeme zájemce, kteří mají zkušenost s gastro provozem, nejlépe z pozice managera, nebo majitele.
Jak rychle se ze zájemce o franšízu stane majitel franšízové restaurace Hadog? Jak dlouhý je přístupový proces a co všechno kandidát na franšízanta absolvuje?
Pokud se vzájemně dohodneme na podmínkách a zájemce najde vhodný prostor pro pobočku, tak proces je velmi rychlý. Nejvíce času může trvat rekonstrukce a nábor vhodných zaměstnanců. Nicméně, od podpisu nájemní smlouvy na prostory se může pobočka otevírat řádově během 1 až 2 měsíců.
V dnešní době, a to nejen v oboru gastronomie, je poměrně složité najít kvalitní personál. Jste z pozice franšízora schopni a ochotni pomoci franšízantům s jejich hledáním a následným tréninkem?
Ano, je to složité, ale věříme, že dokážeme pro personál nabídnout příjemné pracovní prostředí, a tím přilákat kvalitnější a schopný personál. Se zaučením personálu zájemci pomůžeme a připravíme pro něj i manuál, podle kterého budou probíhat převážně práce v kuchyni. Stále pracujeme na vylepšování postupů, aby šlo o snadno naučitelné kroky, ale zároveň to nebylo na úkor kvality.
Co chystáte pro rok 2020?
Pro rok 2020 jsme i nadále otevřeni jednáním s novými zájemci o franšízu. Chceme se víc zaměřit na variantu „Express“. To je pobočka ve formě malé provozovny s minimem míst k sezení. Výhodou této varianty jsou nižší náklady na otevření, méně potřebného personálu, a tím samozřejmě mnohem menší měsíční náklady, než je to u restaurace. Tato varianta je vhodná i pro pojízdnou provozovnu na lokální akce, festivaly apod.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...