Nová pobočka i v době omezení
Gastronomie, obor, který nemá v současné době na růžích ustláno. A to nejen u nás. Ne všechny restaurační koncepty složily zbraně, některé naopak musely posílit svůj provoz. Patří mezi ně i původem česká franšízová značka Amici Pizza & Burgers, která i v běžném provozu staví zejména na rozvozu své nabídky přímo ke dveřím zákazníků. Mimo to však její pobočky, které jsou většinou v rukách franšízantů, fungují i jako take away nebo bistro s posezením, ty jsou však zatím uzavřené.
„Dle nařízení vlády jsme omezili provoz poboček pouze na delivery a postupně upravujeme pobočky tak, aby bylo možné si jídlo si za zvýšených hygienických opatření osobně vyzvednout,“ prozrazuje Roman Zajíc, spolumajitel Amici Pizza & Burgers. V tomto momentě se značce zúročuje její dlouhodobá práce na vztazích se zákazníky. I ti, kteří dříve využívali možnost osobního vyzvednutí na pobočce nebo konzumaci na místě, si teď objednávají jídlo domů. Ke zvýšení došlo jak u rozvozů do domácností, tak i do firem. V souvislosti s tím musela firma posílit řady kurýrů, pizzařů i burgerařů. Vedení poboček využilo i personál, který se věnoval například obsluze bistra. Díky tomu bylo minimum zaměstnanců omezeno ve výkonu své práce. Momentálně značka Amici dává práci více jak 350 lidem.
Bezhotovostní platby
Ani pro franšízu, která se na rozvoz jídel ve svém fungování soustředí, však nebylo zcela bez problémů adaptovat se na stávající situaci. Franšízanti, kteří kromě jedné provozují všechny pobočky Amici, se museli vypořádat s vyššími náklady spojenými s pořízením hygienických a ochranných prostředků, a i s problémy s výpadky zásobování některých surovin. U řady surovin došlo také ke zdražení. „Jedno z opatření, které jsme zavedli, bylo dočasné zrušení příjmu hotovosti a papírových stravenek. To se samozřejmě také negativně projevilo v nákladech. Banky totiž poplatky za platby kartou a online nesnížily,“ vysvětluje Roman Zajíc s tím, že nyní síť na základě přání zákazníků zkouší hotovost znovu zavést do oběhu. Samozřejmě za zvýšených hygienických opatření.
Franšízor se také snaží svým franšízovým partnerům pomoci jak se zásobováním chybějícími surovinami, tak i se zabezpečením potřebných ochranných prostředků a vyjednání těch nejlepších dodavatelských podmínek v rámci sítě. Výhodou také v tomto momentě je, že franšízanti a jejich zaměstnanci jsou proškoleni tak, že všichni dokážou zastat funkci dalších lidí v týmu, kdyby došlo k výpadku personálu na jakékoliv pozici. „Zároveň jsou naši kurýři, ale i další personál schopni a ochotni pomoci i v jiných pobočkách, díky čemuž je možné pokrýt vyšší poptávku po pracovní sítě,“ doplňuje Roman Zajíc.
Rozšiřování sítě
Ani v této době značka Amici nerezignovala na další expanzi. V brzké době se chystá otevření nových provozoven. Již šestá pobočka v Brně byla otevřena začátkem minulého týdne, stavební práce probíhají aktuálně i v dalších městech, a to v Hradci Králové, Ostravě a Zlíně. Růst chce však i do dalších regionů, s franšízanty by rádi pronikli zejména do Čech, například do Prahy, Liberce, Plzně nebo Pardubic.
 Společná podpora první linie / Franšízanti i vedení sítě shodně napadlo, že je třeba pomáhat pracovníkům v první linii. Pizza tak putovala například do nemocnice v Jihlavě, Brně i Olomouci. „Určitě se v tom chystáme pokračovat, protože to má smysl a chceme pomoci alespoň touto cestou,“ říká Roman Zajíc, spolumajitel franšízové sítě Amici Pizza & Burgers.
                                Společná podpora první linie / Franšízanti i vedení sítě shodně napadlo, že je třeba pomáhat pracovníkům v první linii. Pizza tak putovala například do nemocnice v Jihlavě, Brně i Olomouci. „Určitě se v tom chystáme pokračovat, protože to má smysl a chceme pomoci alespoň touto cestou,“ říká Roman Zajíc, spolumajitel franšízové sítě Amici Pizza & Burgers.                                Zobrazit v katalogu franšíz
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PŘEČTI ČLÁNKY
 Příležitosti k podnikání stále jsou
                                                /08.09.2025
                                             
                                                Příležitosti k podnikání stále jsou
                                                /08.09.2025
                                            
                                            „Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější
 Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                             
                                                Vůně kvalitní kávy a úspěchu
                                                /10.01.2017
                                            
                                            Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...
 
                 
                     
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                            