Salaterie za 15 milionů
Celkově se jedná o 34. pobočku sítě UGO na území našeho hlavního města a celkově o 79. napříč Českem a Slovenskem. Většina z nich je provozována franšízovými partnery. „Dlouhodobě jsme usilovali o prestižní adresu, jako je Václavské náměstí. Investovali jsme 15 milionů korun, abychom vytvořili UGO Salaterii nové generace. Uprostřed dvoupatrové restaurace roste strom a na stěnách vyprávíme náš příběh,“ popisuje novou provozovnu zakladatel a ředitel řetězce UGO Marek Farník.
Menu Salaterie tvoří jak klasické UGO stálice, tak i sezónní novinky. Během zimních měsíců se značka chystá využívat typicky české plodiny a suroviny od lokálních producentů. „Česká jablka či mrkev již používáme na paskalizační lince při výrobě balených šťáv a smoothie a plánujeme spolupráce se zdejšími farmáři rozšiřovat,“ vysvětluje Stanislav Pekárek, marketingový ředitel UGO.
To zcela koresponduje s vizí udržitelného podnikání, kterou UGO a celá skupina Kofola, jejíž je součástí, razí. A ještě něco navíc. UGO se v rámci výzvy Ministerstva životního prostředí #dostbyloplastu zavázalo do konce roku 2020 ušetřit 15 tun jednorázových plastů. „Namísto plastového nádobí a kelímků v Salateriích servírujeme jídlo na porcelánové talíře, nápoje do skla a používáme klasické nerezové příbory. Závazek jsme díky tomu již překročili a celkově jsme ušetřili takřka 27 tun jednorázového plastu,“ prozrazuje Marek Farník.
V příštím roce oslaví značka UGO 15 let na trhu, když první pobočka otevřela své „dveře“ zákazníkům v roce 2006 v ostravském OC Futurum. O čtyři roky později přišel první franšízant a společnosti se také díky otevření Freshbaru v Košicích podařilo proniknout na sousední Slovensko. V roce 2012 se pak UGO stává součástí společnosti Kofola a v následujících letech na českém a slovenském trhu rostl. Letos se pobočky UGO, stejně jako další gastronomická zařízení, musely vyrovnávat s nenadálou situací, kdy musely být kvůli koronavirové epidemie uzavřeny. Naštěstí se těm, kde to bylo jen trochu možné, podařilo rychle spustit vlastní rozvoz jídla až do domu.
Franšíza UGO
- Podnikatelský koncept UGO Freshbar
- výše investice 1 – 1,4 mil Kč
- prostory 15 – 50 m2 + skladovací prostory
- Podnikatelský koncept UGO Salaterie
- výše investice 4 – 10 mil Kč
- prostory 80 – 400 m2
Je možné převzít vybrané provozovny franšízora nebo zřídit nové provozovny v lokalitách schválených franšízorem.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.
Většina poboček značky UGO je provozována franšízanty. Chceme, aby jejich podíl dále rostl, prozrazuje Lukáš Prauss, Expansion Director společnosti UGO Trade.
Síť salaterií a freshbarů značky UGO letos předala celkem 9 již existujících poboček do rukou franšízantů. V tomto trendu hodlá pokračovat.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Vedení sítě ExtraSlužby mírně upravilo nastavení celého franšízového konceptu. Za poslední rok počet jejích franšízantů a partnerů výrazně narostl.
S výukou angličtiny metodou Helen Doron měla Olga Haitl zkušenost jako nezávislá učitelka. Po zkušenostech z pandemie se rozhodla stát se franšízantkou.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.