Na konci roku 10 poboček
Jak se franšízovému konceptu Volos v současné době daří?
I přes nepříznivou situaci pro gastro sektor v souvislosti s COVID19 nepociťujeme snížený zájem zákazníků o naše služby, spíše naopak. Lidé pochopili, že naše produkty jsou opravdu kvalitní, tak jako je ukazujeme v reklamě. Dokonce nám jedna slečna napsala v recenzi, že vidí opravdovou strukturu masa, což nás samozřejmě nesmírně potěšilo. Toto období nás naučilo velmi rychle se přizpůsobit aktuálnímu trhu a přenést náš koncept z klasického výdejního pultu do online světa a možnosti donášky našich produktů až ke dveřím zákazníka. Na jaře 2020, kdy většina provozovatelů musela mít zavřeno, jsme rozšířili svoje pole působnosti ještě více a tím pádem se nám podařilo zaujmout novou skupinu zákazníků, která o nás do té doby vůbec nevěděla.
Jaký vidíte zájem o franšízové licence?
Zájem o franšízové licence je poměrně velký. Zatím převažují zájemci z Čech a především z Prahy, kde i my sami vidíme obrovský potenciál. Je všeobecně známé, že lidem ve větších městech více záleží na tom, co jedí, co je trendy, zdravé a také mají větší návyk ve stravování „venku“. Náš koncept jsme však úspěšně rozběhli nejdřív na Moravě. Postupně jsme otevřeli pobočky v Olomouci, Ostravě. Všem pobočkám se daří, a i když mě osobně je to trošku líto, ale nedá se stíhat všechno, proto jsem se rozhodl i již zaběhnuté pobočky posunout k převzetí kolegům, které velmi rádi přibereme do týmu Volos.
Jak jsem již zmínil v předcházející odpovědi, zájem ze strany zákazníků narostl, proto očekáváme po prázdninách i zájem ze strany zájemců o spolupráci.
Kolik restaurací VOLOS byste chtěli na tuzemském trhu mít? Do jak velkých měst se hodí?
Naším cílem je mít na konci roku 2020 otevřených cca 10 poboček. Jak již bylo zmíněno, o Prahu je enormní zájem, takže předpokládáme, že 2 až 3 pobočky by mohly být právě v našem hlavním městě. Aktuálně s novými franšízovými kolegy vybíráme vhodné prostory na nové provozovny. Zatím jsme se soustředili na obchodní centra, ale ukazují se nám nové možnosti umístění na pěších zónách, frekventovaných zastávkách a jiných zajímavých místech.
O jaké lokality máte momentálně největší zájem?
Co se týká dalšího plánování otevírání provozoven, je to vždy věcí dohody a diskuse. Zatím jsme uvažovali nad pokrytím krajských měst, případně měst s více než 50 tisíci obyvateli. Pokud, ale někdo přijde se zajímavou myšlenkou umístění jinde, určitě ji zvážíme. Zároveň věříme, že příští rok nám umožní ještě rychlejší expanzi, než tomu bylo doposud.
Na květen letošního roku jste plánovali otevření dvou franšízových poboček. Podařilo se to, nebo muselo být kvůli korona krizi jejich otevření posunuto?
Cestu, jak tu být stále pro naše zákazníky i v době korona krize jsme našli. Otevření nových poboček se nám však posunulo v čase. Bohužel ne všechny instituce, které jsme pro otevření potřebovali, fungovaly jako za běžných okolností. Naštěstí jsme nezaspali na vavřínech a ihned po uvolnění opatření začali jednat. V září tedy otevíráme na Moravě nové pobočky, a to hned tři.
Jaké klíčové vlastnosti by měl mít franšízant VOLOS?
Po franšízantovi chceme, aby konceptem žil tak jako my, pochopil myšlenku a společně s námi ji aktivně rozvíjel. Nezakládáme si na tom, že se musí jednat o zkušeného podnikatele. Rádi mezi sebe přivítáme i začátečníka, který má obchodního ducha, chuť pracovat a neustále se zlepšovat. Prioritou směrem k zákazníkům pro nás je profesionalita, čerstvost, rozmanitost a kvalita. Náš partner by teda měl ctít tyto pilíře a společně s námi férově přistupovat k zákazníkům a vzájemné spolupráci.
Růst na Moravě / V současné době fungují na trhu tři pobočky Volos, a to v již zmiňované Olomouci, dále pak ve Zlíně a v Ostravě. Během září by se měl jejich počet rozšířit a zákazníci na Moravě by tak měli najít další v nových lokalitách. Zobrazit v katalogu franšíz
přečíst články
Nová éra točené zmrzliny
/08.12.2025
Franšíza Tak trochu jiná točená nabízí sezónní podnikání se stánky, nebo celoroční variantu pro kavárny a restaurace. Funguje i jako doplněk při jiném zaměstnání.
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Nejčtenější
Wellness byznys pro zdraví
/11.12.2025
Slovinská franšíza Centrum solné terapie propojuje moderní technologii s tradicí solných jeskyní. Do Česka přináší podnikání s medicínským přesahem.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Rádi byste si otevřeli vlastní obchod, ale brzdí vás nedostatek zkušeností? Franšízová síť Coccodrillo nabízí model spolupráce vhodný i pro nováčky.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...