Na konci roku 10 poboček
Jak se franšízovému konceptu Volos v současné době daří?
I přes nepříznivou situaci pro gastro sektor v souvislosti s COVID19 nepociťujeme snížený zájem zákazníků o naše služby, spíše naopak. Lidé pochopili, že naše produkty jsou opravdu kvalitní, tak jako je ukazujeme v reklamě. Dokonce nám jedna slečna napsala v recenzi, že vidí opravdovou strukturu masa, což nás samozřejmě nesmírně potěšilo. Toto období nás naučilo velmi rychle se přizpůsobit aktuálnímu trhu a přenést náš koncept z klasického výdejního pultu do online světa a možnosti donášky našich produktů až ke dveřím zákazníka. Na jaře 2020, kdy většina provozovatelů musela mít zavřeno, jsme rozšířili svoje pole působnosti ještě více a tím pádem se nám podařilo zaujmout novou skupinu zákazníků, která o nás do té doby vůbec nevěděla.
Jaký vidíte zájem o franšízové licence?
Zájem o franšízové licence je poměrně velký. Zatím převažují zájemci z Čech a především z Prahy, kde i my sami vidíme obrovský potenciál. Je všeobecně známé, že lidem ve větších městech více záleží na tom, co jedí, co je trendy, zdravé a také mají větší návyk ve stravování „venku“. Náš koncept jsme však úspěšně rozběhli nejdřív na Moravě. Postupně jsme otevřeli pobočky v Olomouci, Ostravě. Všem pobočkám se daří, a i když mě osobně je to trošku líto, ale nedá se stíhat všechno, proto jsem se rozhodl i již zaběhnuté pobočky posunout k převzetí kolegům, které velmi rádi přibereme do týmu Volos.
Jak jsem již zmínil v předcházející odpovědi, zájem ze strany zákazníků narostl, proto očekáváme po prázdninách i zájem ze strany zájemců o spolupráci.
Kolik restaurací VOLOS byste chtěli na tuzemském trhu mít? Do jak velkých měst se hodí?
Naším cílem je mít na konci roku 2020 otevřených cca 10 poboček. Jak již bylo zmíněno, o Prahu je enormní zájem, takže předpokládáme, že 2 až 3 pobočky by mohly být právě v našem hlavním městě. Aktuálně s novými franšízovými kolegy vybíráme vhodné prostory na nové provozovny. Zatím jsme se soustředili na obchodní centra, ale ukazují se nám nové možnosti umístění na pěších zónách, frekventovaných zastávkách a jiných zajímavých místech.
O jaké lokality máte momentálně největší zájem?
Co se týká dalšího plánování otevírání provozoven, je to vždy věcí dohody a diskuse. Zatím jsme uvažovali nad pokrytím krajských měst, případně měst s více než 50 tisíci obyvateli. Pokud, ale někdo přijde se zajímavou myšlenkou umístění jinde, určitě ji zvážíme. Zároveň věříme, že příští rok nám umožní ještě rychlejší expanzi, než tomu bylo doposud.
Na květen letošního roku jste plánovali otevření dvou franšízových poboček. Podařilo se to, nebo muselo být kvůli korona krizi jejich otevření posunuto?
Cestu, jak tu být stále pro naše zákazníky i v době korona krize jsme našli. Otevření nových poboček se nám však posunulo v čase. Bohužel ne všechny instituce, které jsme pro otevření potřebovali, fungovaly jako za běžných okolností. Naštěstí jsme nezaspali na vavřínech a ihned po uvolnění opatření začali jednat. V září tedy otevíráme na Moravě nové pobočky, a to hned tři.
Jaké klíčové vlastnosti by měl mít franšízant VOLOS?
Po franšízantovi chceme, aby konceptem žil tak jako my, pochopil myšlenku a společně s námi ji aktivně rozvíjel. Nezakládáme si na tom, že se musí jednat o zkušeného podnikatele. Rádi mezi sebe přivítáme i začátečníka, který má obchodního ducha, chuť pracovat a neustále se zlepšovat. Prioritou směrem k zákazníkům pro nás je profesionalita, čerstvost, rozmanitost a kvalita. Náš partner by teda měl ctít tyto pilíře a společně s námi férově přistupovat k zákazníkům a vzájemné spolupráci.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...