Příležitost pro podnikatele s nasazením
Původem slovenský fastfoodový koncept hledá na našem území master-franšízového partnera, který by zajistil vybudování a řízení sítě na celém trhu. Zatím se mu to nedaří. Svůj podíl na tom nese i současná koronavirová krize. „Doba je velmi náročná i když určitý zájem o náš koncept evidujeme. Se zájemci jednáme, ale bohužel doposud nedošlo k uzavření smluv,“ říká Ľubor Lelovits.
Situace spojená s pandemií COVID-19 však neovlivnila jen vyjednávání s potenciálním master-franšízantem, ale i provoz slovenských poboček. Od března do května byla u našich východních sousedů zcela uzavřená obchodní centra, což znamenalo přerušení fungování i restaurací Mr. Kebab. Snahou vedení tak bylo v první řadě udržet si zaměstnance. „To se nám podařilo. Nejprve díky finančním rezervám, později i s pomocí státu,“ prozrazuje Lelovits s tím, že po znovuotevření se podařilo provozovnám poměrně rychle vrátit do zajetých kolejí.
Komplikace i příležitost
Bohužel mezitím přišla druhá vlna pandemie a omezení nastala znovu. Aktuálně mohou být sice pobočky otevřené, ale mohou vydávat pouze zabalené jídlo s sebou, což představuje výrazný pokles tržeb. A právě v tomto momentě mohou franšízanti těžit z podnikání pod zavedenou značkou. Všichni partneři konceptu Mr. Kebab mají během koronavirové krize až 100% slevu na licenčních poplatcích. „Samozřejmě pravidelně konzultujeme aktuální situaci a pomáhám našim franšízantům orientovat se mimo jiné i v podporách, které nabízí stát, al bohužel nejsou zrovna jednoduché a rychlé,“ dodává Lelovits.
Nejsou to však jen negativa, která přináší „doba koronavirová“. Podle Lelovitse je pro začínající podnikatele nyní velká příležitost přijít za velmi výhodných podmínek k zajímavým konceptům, resp. prodejním lokalitám a obchodním prostorům. Samotné značce Mr. Kebab přineslo toto období nový impuls k úpravě a zdokonalování konceptu. Na trhu se tak objevily nové produkty a nově pobočky nabízí rozvážkové služby, na jejichž zavedení nebyl dříve čas.

PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Syndrom vyhoření v jednom oboru ho přivedl k úspěchu a podnikání v jiném. Jak dnes vidí svůj byznys pod značkou Mr. Kebab jeho zakladatel Ľubor Lelovits?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...