Příležitost pro podnikatele s nasazením

Ideální kandidát / Franšíza Mr. Kebab je vhodná pro podnikatele, kteří mají chuť řídit samostatný byznys, tvrdě pracovat, neustále se zdokonalovat a učit se. Musí být také ochotní zařadit se do pravidel systému a společně budovat silnou značku. Zatím poslední franšízová pobočka byla otevřena v říjnu letošního roku v Prešově navzdory ztížené situaci způsobené koronavirusem.
pondělí
16.11.2020
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
 

Původem slovenský fastfoodový koncept hledá na našem území master-franšízového partnera, který by zajistil vybudování a řízení sítě na celém trhu. Zatím se mu to nedaří. Svůj podíl na tom nese i současná koronavirová krize. „Doba je velmi náročná i když určitý zájem o náš koncept evidujeme. Se zájemci jednáme, ale bohužel doposud nedošlo k uzavření smluv,“ říká Ľubor Lelovits.

Situace spojená s pandemií COVID-19 však neovlivnila jen vyjednávání s potenciálním master-franšízantem, ale i provoz slovenských poboček. Od března do května byla u našich východních sousedů zcela uzavřená obchodní centra, což znamenalo přerušení fungování i restaurací Mr. Kebab. Snahou vedení tak bylo v první řadě udržet si zaměstnance. „To se nám podařilo. Nejprve díky finančním rezervám, později i s pomocí státu,“ prozrazuje Lelovits s tím, že po znovuotevření se podařilo provozovnám poměrně rychle vrátit do zajetých kolejí.

Komplikace i příležitost

Bohužel mezitím přišla druhá vlna pandemie a omezení nastala znovu. Aktuálně mohou být sice pobočky otevřené, ale mohou vydávat pouze zabalené jídlo s sebou, což představuje výrazný pokles tržeb. A právě v tomto momentě mohou franšízanti těžit z podnikání pod zavedenou značkou. Všichni partneři konceptu Mr. Kebab mají během koronavirové krize až 100% slevu na licenčních poplatcích. „Samozřejmě pravidelně konzultujeme aktuální situaci a pomáhám našim franšízantům orientovat se mimo jiné i v podporách, které nabízí stát, al bohužel nejsou zrovna jednoduché a rychlé,“ dodává Lelovits.

Nejsou to však jen negativa, která přináší „doba koronavirová“. Podle Lelovitse je pro začínající podnikatele nyní velká příležitost přijít za velmi výhodných podmínek k zajímavým konceptům, resp. prodejním lokalitám a obchodním prostorům. Samotné značce Mr. Kebab přineslo toto období nový impuls k úpravě a zdokonalování konceptu. Na trhu se tak objevily nové produkty a nově pobočky nabízí rozvážkové služby, na jejichž zavedení nebyl dříve čas.


Novinka do franšízy / Franšízor Mr. Kebab v současné době pracuje na zcela novém konceptu exteriérového stánku. Právě v tomto segmentu vidí do budoucna velký potenciál, který by měl pomoci s rychlejší expanzí.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015