Konec CrossCafe v Praze?
Uzavření se týká celkem pěti kaváren v našem hlavním městě, a to CrossCafe Atrium, CrossCafe Kateřinská, CrossCafe Strossmayerovo náměstí, CrossCafe Anděl a CrossCafe Komunardů. Chybí totiž stěžejní hosti, tedy již zmínění turisté, studenti a kancelářští pracovníci. Navíc současný vývoj situace podle manažera rozvoje sítě kaváren CrossCafe Lukáše Jíchy nenasvědčuje tomu, že by se v blízké budoucnosti tento stav změnil natolik, aby se pražské kavárny a restaurace vrátily k tržbám roku 2019. „Z tohoto důvodu neuvažujeme o brzkém návratu našich kaváren do Prahy,“ dodává Jícha.
Naopak v regionech, kde se tato tuzemská franšízová síť průběžně rozvíjí, chce i nadále expandovat. Stále tak probíhají jednání s potenciálními franšízovými partnery. „V současné době vnímáme zvýšený zájem o náš koncept. Naší strategií tak momentálně je soustředit se více na expanzi v regionech, kde již působíme,“ vysvětluje Lukáš Jícha. Během roku 2020 se CrossCafe podařilo otevřít dvě nové kavárny, což lze v kontextu situace v gastronomickém sektoru označit za úspěch. Za dobu svého fungování na našem trhu, tedy od roku 2007 se koncept kaváren z Plzně rozrostl do celé republiky a to včetně menších měst jako je například Tábor, Beroun nebo Železná Ruda.
Kavárny CrossCafe se hodí do měst s alespoň 25 000 obyvateli a na místa s vysokou koncentrací lidí. Jde tedy zejména o turistická centra, pěší zóny, nádraží, zastávky MHD, business centra a univerzitní campusy. Investice, která na zájemce o franšízovou kavárnu CrossCafe čeká, se odvíjí od rozsahu nutných úprav zvoleného prostoru. Variantu s obvykle nejnižšími nároky na vstupní investice představuje otevření franšízové pobočky v již existující kavárně, na větší finanční investici se musí připravit ti franšízanti, kteří touží po kavárně ve zcela nových prostorech.

PŘEČTI ČLÁNKY

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Máte originální podnikatelský nápad a zdravý obchodní model. Jak z něj udělat franšízu? Na to vám odpoví Lenka Nováková, konzultantka společnosti PROFIT system franchise services.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...