Franšíza od celebrity

Autentický byznys / Nabídka restaurací Japanos se skládá z originálních japonských receptů navržených japonskými kuchaři, kteří se své vášni pro vaření naučili od svých prarodičů. Na jídelním lístku tak zákazníci najdou kromě sushi také ramen a bento.
Středa
02.06.2021
Gastrokoncept Japanos chystá vstup na tuzemský trh. O rozvoj poboček by se měl postarat master-franšízant nebo Area development manager. Jaká investice na něj čeká?
 

Za vznikem této franšízové sítě, která svým zákazníkům zprostředkovává chutě a vůně gastronomie Země vycházejícího slunce, stojí japonská modelka a herečka Kana Hashimoto, která se do Rumunska přestěhovala jako teenager. Po zhruba 20 letech spolupráce s obchodníkem Gabrielem Fafleiem se rozhodla realizovat svůj sen – otevřít v Rumunsku restauraci, ve které by zákazníkům nabízela autentická jídla z její domoviny s použitím tradičních surovin. To vše v moderním hávu, který zcela vyhovuje současným gastronomickým trendům.

„Naším cílem bylo vytvořit restauraci, která zákazníkům poskytne jedinečný zážitek, a zároveň bude silná v oblasti delivery a vyřizování online objednávek. Právě v tom vidíme velký potenciál, protože orientace na tyto služby je v dnešní době nezbytná. Proto i nadále chceme rozvíjet koncept take away a fast casual restaurant. Ve skutečnosti věříme, že právě tento formát bude v očích potenciálních franšízantů stále více atraktivní, protože představuje budoucnost,“ říká Kana Hashimoto.

Příležitost být první

První pobočka značky Japanos zahájila svůj provoz v rumunském hlavním městě v roce 2016. Od té doby se síť rozrostla nejen na domácím trhu, kdy v Bukurešti najdeme 4 pobočky této značky, ale i do zahraničí. A to rovnou napříč kontinenty. Díky tomu je možné pobočky navštívit i v Alžíru, kde jsou 4, a také na Maltě, kde jich funguje 6. Další v řadě by pak mohla být i Česká republika, která je jednou ze středoevropských zemí, ve kterých majitelé konceptu hledají master-franšízanta nebo Area development managera. Jejich úkolem bude vybudovat síť na celém našem území. Cena územní licence Japanos je předmětem jednání mezi jejím poskytovatelem a samotným zájemcem a respektuje danosti konkrétního trhu.

Otevření jedné pobočky značky Japanos na tuzemském trhu přijde majitele licence na zhruba 85 tisíc eur (cca 2,2 mil. Kč), a to v závislosti na velikosti a stavu prostor. Náklady na vybudování hlavní kuchyně činí asi 50 tisíc eur, vybavení restaurace přijde na 15 tisíc eur, se stejnou částkou je pak třeba počítat na pořízení chladicího vozu. Do zahajovacího marketingu by měl franšízový partner investovat cca 5 tisíc eur.

Zájemci o licenci by měli mít zkušenosti s řízením vlastního byznysu, případně zajistí manažera, který jeho pobočku povede. Samozřejmostí pak je dostatek kapitálu a absolvování školení, stejně jako následné dodržování standardů značky Japanos. Svým partnerům vedení Japanos poskytuje podporu zejména v podobě pomoci při otevírání pobočky – s plány a designem restaurace i jejím vybavením. Důležitou součástí podpory jsou pak samotné recepty, včetně informací o používaných surovinách, výrobních procesech a s nimi spojenými neustálými školeními kuchařů. Tréninkem však prochází nejen oni, ale také zaměstnanci a management restaurace. 


Tisícový marketing / Investice do otevření pobočky Japanos přijde franšízanta na zhruba 2,2 milionu Kč. Tato částka pokrývá jak náklady spojené se zařízením kuchyně a restaurace jako takové, tak i pořízení vozu pro delivery a také marketing.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015