Investice do kávového povzbuzení

Péče o kvalitu / Meron nakupuje kávová zrna přímo od farmářů. Káva je pak čerstvě upražena v pražírně Meron Roastery v Kluži v Transylvánii.
pondělí
13.09.2021
Denně se ve světě zkonzumují více jak 2 miliardy šálků kávy, a to v kavárnách i mimo ně. Kousek koláče úspěchu chce značka Meron s franšízou ukousnout i u nás.
 

Šálku kvalitní kávy se podle milovníků tohoto nápoje ničemu nevyrovná. Kavárny Meron jsou od roku 2015 místem, kam si mohou zákazníci zajít pro každodenní povzbuzení. V současné době může pochlubit 19 kavárnami působícími v domácím Rumunsku a nyní hledá franšízové partnery i v Česku. Ti musí být připraveni do vybudování svého franšízového kavárenského byznysu investovat 100 až 120 tisíc eur (cca 2,5 – 3 miliony Kč) a také zapadnout do týmu kávových nadšenců.

Meron hledá podnikatele s pozitivním myšlením a silnými vůdcovskými schopnostmi. Měli by také mít schopnost inspirovat, povzbuzovat a vést svůj tým ke společnému cíli. Vyžadovány jsou dobré komunikační schopnosti a také silná vůle a schopnosti sebeřízení. Každý franšízant pak musí dodržovat zásady, systémy a procesy franšízora.

Zájemcům o licenci předá franšízor veškerého know-how formou franšízového manuálu, jehož dodržování je prvním předpokladem úspěchu podnikání pod touto značkou. Zároveň se franšízant může opřít o podporu od poskytovatele licence v mnoha ohledech. Franšízor svým budoucím partnerům pomáhá s výběrem vhodného místa pro kavárnu, návrhem jejího designu i se školením manažerů a celého týmu franšízanta.  

Podle společnosti Business Wire byl celosvětový trh s kávou v roce 2020 oceněn na více než 102 miliard dolarů a očekává se, že v letech 2021 až 2026 poroste s CAGR 4,28%. Meron je největší sítí specializovaných kaváren v Rumunsku a jednou z nejvíce zavedených rumunských značek na trhu.


Je na čase být světoví / Značka Meron se v současné době zaměřuje zejména na rozšiřování svého zastoupení v zemích východní Evropy.