Investice do kávového povzbuzení
Šálku kvalitní kávy se podle milovníků tohoto nápoje ničemu nevyrovná. Kavárny Meron jsou od roku 2015 místem, kam si mohou zákazníci zajít pro každodenní povzbuzení. V současné době může pochlubit 19 kavárnami působícími v domácím Rumunsku a nyní hledá franšízové partnery i v Česku. Ti musí být připraveni do vybudování svého franšízového kavárenského byznysu investovat 100 až 120 tisíc eur (cca 2,5 – 3 miliony Kč) a také zapadnout do týmu kávových nadšenců.
Meron hledá podnikatele s pozitivním myšlením a silnými vůdcovskými schopnostmi. Měli by také mít schopnost inspirovat, povzbuzovat a vést svůj tým ke společnému cíli. Vyžadovány jsou dobré komunikační schopnosti a také silná vůle a schopnosti sebeřízení. Každý franšízant pak musí dodržovat zásady, systémy a procesy franšízora.
Zájemcům o licenci předá franšízor veškerého know-how formou franšízového manuálu, jehož dodržování je prvním předpokladem úspěchu podnikání pod touto značkou. Zároveň se franšízant může opřít o podporu od poskytovatele licence v mnoha ohledech. Franšízor svým budoucím partnerům pomáhá s výběrem vhodného místa pro kavárnu, návrhem jejího designu i se školením manažerů a celého týmu franšízanta.
Podle společnosti Business Wire byl celosvětový trh s kávou v roce 2020 oceněn na více než 102 miliard dolarů a očekává se, že v letech 2021 až 2026 poroste s CAGR 4,28%. Meron je největší sítí specializovaných kaváren v Rumunsku a jednou z nejvíce zavedených rumunských značek na trhu.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...