Nový design i cesty k zákazníkům
Pod hlavičkou této zmrzlinářské sítě u nás momentálně působí 6 franšízantů, kterým se podařilo udržet svůj byznys i v době, která gastro provozům opravdu příliš nepřála. Jak se jim to povedlo? „Omezením pro nás bylo určitě zrušení mnoha akcí, které se v naší sezóně konají. Mohli jsme se však spolehnout na naše zákazníky, kteří si k nám díky unikátnímu způsobu výroby a obrovskému výběru točené zmrzliny vždycky cestu najdou,“ prozrazuje majitel franšízy Tak trochu jiná točená Ondřej Fréhar s tím, že covidová krize s sebou přinesla i příležitosti.
A těch se franšízor ani franšízanti neobávali chopit. Sami franšízoví partneři totiž přišli s nápadem zimního rozvozu točené zmrzliny k zákazníkům. Aktuálně tak vedení sítě pracuje na nastavení procesů, které umožní tento plán realizovat v regionech, kde již pobočky sítě působí. Zdá se, že franšízanti sítě Tak trochu jiná točená oplývají dobrými nápady, kterým je franšízor otevřený.
V roce 2020 totiž přistoupilo vedení konceptu k úpravě strategie, ke které ji inspiroval právě krok jednoho z jejich franšízantů. Ten se rozhodl se svým zmrzlinovým stánkem objíždět malé vesnice, což mu přineslo vyšší tržby, než kdyby svůj stánek někde postavil a čekal, až za ním zákazníci přijdou. A jak prozrazuje Ondřej Fréhar, objíždění menších obcí se velmi osvědčilo. Tržby předčily očekávání centrály, která tak tuto strategii doporučuje i novým a budoucím franšízantům. Úspěšnost pobočky je totiž díky tomu ještě vyšší než u stabilního místa.
Školení a rovnou byznys
Další změnou, kterou mohli milovníci zmrzliny u stánků Tak trochu jiná točená v letošním roce zaznamenat, je úprava designu. Nově totiž mohou potkat pojízdnou pobočky ve dvou designových provedeních. „Náš klasický křiklavý vzhled s ovocno-smetanovou vlnou, který má zaujmout na pohled a vzbudit touhu po ochlazení a také náš nový farmářský design v zemitých barvách s bedýnkami ovoce,“ doplňuje Ondřej Fréhar.
V současné době, s blížícím se koncem toku zaznamenává koncept zvýšený zájem o franšízové licence. Právě to je podle majitele sítě ideální doba, kdy zahájit proces vstupu do franšízy tak, aby byl franšízant připraven rozjet svůj byznys na začátku další sezóny. Kromě pojízdné varianty franšízy nabízí franšízor také INSTORE franšízu do nepojízdné, stabilní prodejny. Franšízou Tak trochu jiná točená mohou podnikatelé obohatit své již fungující podnikání, například restauraci, kavárnu nebo zábavní centrum.
Každého uchazeče o licenci čeká na začátku důkladné individuální školení, během něhož se naučí nejen točit zmrzlinu a obsluhovat zákazníky. Osvojí si veškeré procesy, které mu pomohou úspěšně provozovat svůj podnik – od přípravy stánku, přes zásobování, administrativu provozu až po řízení lidí. Cílem franšízora je franšízantovi předat stánek a know-how tak, aby mohl okamžitě vyrazit do terénu a začít svou cestu s franšízou.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
Franšíza Tak trochu jiná točená založila svůj byznys na zmrzlině, kterou si zákazník přizpůsobí podle chuti. Kromě dobrého nápadu jim k úspěšné sezóně pomohlo i dlouhé léto.
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.
Pozice franšízové sítě Tak trochu jiná točená posiluje. Podařilo se jí dosáhnout milníku 10 poboček na trhu.
Franšíza Tak trochu jiná točená se s novou strategií zaměřuje na objíždění se zmrzlinovými stánky menších obcí. Franšízanti díky tomu dosahují zajímavých tržeb.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...