Licence na design i chuť
Provozovny Waf-Waf, do kterých zákazníci vyráží zejména za pestrou nabídkou vaflí, palačinek a lívanců, hýří barvami. A tak to má být. Cílem franšízora je totiž vytvořit love brand, ne pouze otevřít další z mnoha gastroprovozů. A to se odráží i v nabídce. Ve Waf-Waf si totiž může každý sám sestavit vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před ním. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou.
Jak již bylo řečeno, zatím si milovníci vaflí a palačinek zajít pouze do poboček v Praze a v Brně. V našem hlavním městě fungují aktuálně 3 provozovny, za nimiž stojí sám franšízor, tu brněnskou pak provozuje franšízant. A právě prostřednictvím franšízových partnerů chce značka na našem trhu expandovat. V hledáčku má velká města jako například Liberec, Ostrava, Plzeň nebo Karlovy Vary.
Rezerva na rozjezd
Zájemce o podnikání s franšízovou Waf-Waf se musí v první fázi připravit na uhrazení franšízového poplatku ve výši 750 tisíc Kč. Investice do otevření samotné pobočky pak činí cca 1,5 až 6,5 milionu Kč s ohledem na to, jaký typ provozovny si franšízant pro své podnikání zvolí. Na výběr má buď otevření pobočky v obchodním centru, High street koncept, nebo Stand koncept, tedy otevření stánku.
S každým podnikáním jsou vždy spojeny provozní náklady a jen zřídkakdy se stává, že franšízant začne hned od prvního dne generovat zisk. Proto by měl mít budoucí franšízant rezervu na pokrytí nákladů během prvních měsíců provozu jeho pobočky včetně personálních nákladů, které často tvoří největší položku. Na franšízového partnera čeká také pravidelný měsíční poplatek ve výši 12 % z tržby.
Podpora v mnoha směrech
Za svou investici získají franšízanti v první fázi od franšízora pomoc při hledání vhodné lokality, případně si budou moci vybrat jednu z lokalit, které má franšízor aktuálně k dispozici. Franšízor pak také může pobočku novému franšízovému partnerovi vybudovat na klíč. Franšízant si může sám zajistit nábytek dle dokumentace dodané franšízorem. Součástí franšízového balíčku na začátku spolupráce je nábor a vyškolení kompletního personálu včetně franšízanta. Během něj se dozvědí vše potřebné o procesech důležitých pro úspěšné provozování pobočky.
V rámci spolupráce se pak franšízanti mohou také spolehnout na zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních, zejména marketingových, materiálů. Stejně tak vedení společnosti svým franšízantům pomáhá s nastavením marketingové strategie i s konkrétními kroky v rámci lokálního marketingu. Od franšízora franšízant také získá kompletní SW podporu, díky níž může efektivně vést svůj podnik.
Se zákazníky na sítích / Waf-Waf je svým zaměřením na kvalitu provedení a jedinečné zdobení oblíbený především u mladé generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, což společnosti pomáhá vytvářet efektivní virální kampaně. Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Příležitosti k podnikání stále jsou
/08.09.2025
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...