Licence na design i chuť

Vzhůru za hranice / Cílem značky Waf- Waf je proniknout i za hranice Česka. Aktuálně má zájem o navázání spolupráce s franšízanty například z Bratislavy, Varšavy, Mnichova, Záhřebu nebo Vídně.
pondělí
21.02.2022
Velká česká města, právě do nich chce se svými pobočkami proniknout franšíza Waf-Waf. V Brně i Praze již fungují.
 

Provozovny Waf-Waf, do kterých zákazníci vyráží zejména za pestrou nabídkou vaflí, palačinek a lívanců, hýří barvami. A tak to má být. Cílem franšízora je totiž vytvořit love brand, ne pouze otevřít další z mnoha gastroprovozů. A to se odráží i v nabídce. Ve Waf-Waf si totiž může každý sám sestavit vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před ním. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou.

Jak již bylo řečeno, zatím si milovníci vaflí a palačinek zajít pouze do poboček v Praze a v Brně. V našem hlavním městě fungují aktuálně 3 provozovny, za nimiž stojí sám franšízor, tu brněnskou pak provozuje franšízant. A právě prostřednictvím franšízových partnerů chce značka na našem trhu expandovat. V hledáčku má velká města jako například Liberec, Ostrava, Plzeň nebo Karlovy Vary.

Rezerva na rozjezd

Zájemce o podnikání s franšízovou Waf-Waf se musí v první fázi připravit na uhrazení franšízového poplatku ve výši 750 tisíc Kč. Investice do otevření samotné pobočky pak činí cca 1,5 až 6,5 milionu Kč s ohledem na to, jaký typ provozovny si franšízant pro své podnikání zvolí. Na výběr má buď otevření pobočky v obchodním centru, High street koncept, nebo Stand koncept, tedy otevření stánku.

S každým podnikáním jsou vždy spojeny provozní náklady a jen zřídkakdy se stává, že franšízant začne hned od prvního dne generovat zisk. Proto by měl mít budoucí franšízant rezervu na pokrytí nákladů během prvních měsíců provozu jeho pobočky včetně personálních nákladů, které často tvoří největší položku. Na franšízového partnera čeká také pravidelný měsíční poplatek ve výši 12 % z tržby.

Podpora v mnoha směrech

Za svou investici získají franšízanti v první fázi od franšízora pomoc při hledání vhodné lokality, případně si budou moci vybrat jednu z lokalit, které má franšízor aktuálně k dispozici. Franšízor pak také může pobočku novému franšízovému partnerovi vybudovat na klíč. Franšízant si může sám zajistit nábytek dle dokumentace dodané franšízorem. Součástí franšízového balíčku na začátku spolupráce je nábor a vyškolení kompletního personálu včetně franšízanta. Během něj se dozvědí vše potřebné o procesech důležitých pro úspěšné provozování pobočky.

V rámci spolupráce se pak franšízanti mohou také spolehnout na zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních, zejména marketingových, materiálů. Stejně tak vedení společnosti svým franšízantům pomáhá s nastavením marketingové strategie i s konkrétními kroky v rámci lokálního marketingu. Od franšízora franšízant také získá kompletní SW podporu, díky níž může efektivně vést svůj podnik.


Se zákazníky na sítích / Waf-Waf je svým zaměřením na kvalitu provedení a jedinečné zdobení oblíbený především u mladé generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, což společnosti pomáhá vytvářet efektivní virální kampaně.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015