Otevíráme mexickou fast food restauraci
Burrito Loco představuje nový trend mexických fast food restaurací nabízejících zdravé, kvalitní a čerstvé suroviny 24 hodin denně, kde si zákazník může upravit objednávku dle svého vlastního výběru. V současné době funguje na českém trhu 9 poboček této sítě, z nichž třetina je provozována franšízovými partnery. Všechny najdeme v Praze, nicméně ambicí vedení konceptu je dostat tuto značku i mimo naše hlavní město. V hledáčku má aktuálně zejména Brno, Ostravu či Olomouc.
Cílem společnosti Burrito Loco Master Franchise, která za konceptem v Česku stojí, je nastavit provoz každé franšízové pobočky tak, aby byl již od počátku ziskový. Zájemce o licenci se však musí připravit na finanční investici, která je s rozjezdem podnikání pod hlavičkou tohoto brandu spojená. Za licenci, která mu umožní stát se součástí sítě, zaplatí 250 až 500 tisíc Kč. Smlouvu se svými franšízanty společnost uzavírá na 5 let s možností jejího prodloužení.
Co se týká dalších nákladů, které musí franšízant vynaložit, jsou to zejména ty týkající se vybudování samotné provozovny. Do své nové pobočky tak musí investovat minimálně 2 miliony Kč. V rámci spolupráce pak bude poskytovateli licence odvádět pravidelné měsíční poplatky, které se pohybují ve výši 5 až 9 % z čistých prodejů. Dalších 20 tisíc Kč pak měsíčně platí za management. Tato částka pokrývá náklady spojené s manažerskou podporou ze strany centrály, licencí na účetní pokladní software a help desk a také měsíčními audity a analýzami.
Nonstop provoz jako konkurenční výhoda
Podnikatelé, kteří se rozhodli svou budoucnost spojit se značkou Burrito Loco, si mohou vybrat mezi 2 typy restaurací, které by chtěli provozovat. Pro pobočku typu Street Bistro by měli mít k dispozici prostor o velikosti 40 až 150 m2 a nacházet by se mělo centru města, případně v některé další frekventované lokalitě, například v okolí dopravních uzlů. Výhodou, nikoli však podmínkou, je, pokud pobočka bude moci obsloužit zákazníky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Možností je také otevřít si restauraci v rámci obchodního centra.
V rámci spolupráce podporu franšízor své franšízanty v nejrůznějších oblastech. Pomáhá například s výběrem vhodného místa a také vybudováním pobočky na klíč v souladu s celým konceptem. Samozřejmostí je dodání veškeré dokumentace, a to jak provozní, tak i právní. Součástí podpory je i školení, které franšízor zajistí nejen svým franšízantům, ale i jejich zaměstnancům.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Novinka přichází na český trh ze Severní Ameriky od výhradního distributora z Polska.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...