Otevíráme franšízovou kavárnu

Pomoc s financováním / V případě, že perspektivním zájemcům chybí část vlastních finančních prostředků, je franšízor ochoten a schopen poskytnout jim půjčku až do výše 50 % celkové částky se splatností až 5 let.
pondělí
20.06.2022
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
 

Tato původem česká franšízová síť kaváren má na tuzemském trhu 20 poboček, které fungují i poté, co v loňském roce franšízor přikročil k razantním změnám. Uzavřel totiž většinu poboček, které fungovaly v našem hlavním městě. Zbyla zde prozatím jediná, a to na pražském Karlově náměstí. V regionech, kde aktuálně zejména působí, chce značka dál expandovat. Z hlediska dalšího rozšiřování se zajímá o Karlovy Vary, České Budějovice, Opavu nebo Brno.

Potenciálním franšízantům se u CrossCafe nabízí tři možnosti, jak se stát součástí sítě. Varianta s obvykle nejnižšími nároky na vstupní investice je otevření kavárny CrossCafe v již existujícím provozu. Pro rebranding jsou vhodné pro zavedené kavárny, které cítí prostor k růstu prostřednictvím spojení se zavedenou značkou. Franšízant čerpá výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franšízora. Náklady na rebranding dosahují obvykle do 1 milionu Kč.

V pekárně i knihkupectví

Možnost podnikat pod touto značkou mají i ti, kteří již podnikají ve zcela jiném oboru. CrossCafe je totiž variabilní forma kavárny, kterou lze přidružit k jiným vhodně doplňujícím se provozům jako jsou např. pekárny, rychlé občerstvení, knihkupectví apod. Náklady se dle individuálního projektu v tomto případě pohybují ve výši 1 až 2 milionu Kč. Ti, co by chtěli kavárnu otevřít ve zcela novém prostoru, se musí připravit na investici ve výši 800 tis. až 1,2 milionu Kč. Počáteční náklady pro franšízanta představují jistinu ve výši 30 % celkové investice. Vybavení kavárny má franšízant pouze v pronájmu. Výhodami této varianty jsou podle poskytovatele licence např. možnost výrazněji ovlivnit vzhled a styl kavárny nebo možnost vybavení novým nejmodernějším zařízením s plnou garancí.

Kavárny CrossCafe se hodí do měst s alespoň 25 000 obyvateli a na místa s vysokou koncentrací lidí. Jde tedy zejména o turistická centra, pěší zóny, nádraží, zastávky MHD, business centra a univerzitní campusy. Zájemce o licenci by měl být ochotný se ve svém franšízovém podnikání osobně angažovat, stejně jako by měl mít chuť učit se a profesně růst. Důležitá je také finanční stabilita, které mu umožní financovat nejen počáteční investici, ale také vytvoří rezervu pro první měsíce provozu. 


Expanze ze západu Čech / Kavárny sítě CrossCafe na našem trhu fungují již 15 let. Z Plzně se tento koncept rozrostl do celé republiky. Aktuálně najdeme kavárny v 11 českých městech.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015