20. „vosí hnízdo“ v Brně

Franšíza pro nováčky / U franšízantů hledá značka Vosíme.cz zejména nadšení a odhodlání a také finanční připravenost. Zkušenosti z gastronomie jsou výhodou, ne podmínkou.
Středa
22.06.2022
Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?
 

Faktem totiž je, že ačkoli u nás v současnosti funguje již zmíněných 20 poboček této franšízové sítě zaměřené nejen na rozvoz pizzy, zákazníci ji najdou zatím jen na Moravě. Na dalším rozšiřování sítě však společnost aktivně pracuje. Aktuálně je totiž ve výstavbě dalších 5 provozoven.

Nová brněnská pobočka, která je provozována jedním z franšízantů, se nachází přímo ve středu města. Jde o úplně první provozovnu typu bistro (Vosíme Bistro & Delivery), která zajišťuje i rozvoz. Právě bistro s rozvozem je jedním z formátů, které mohou budoucí franšízanti pro své podnikání pod touto značkou zvolit. Možností je však více. Mohou si také otevřít bistro bez rozvážkové služby (Vosíme Bistro), kuchyň s rozvážkou (Vosíme Delivery & Takeaway), případně bistro ve foodcourtu v nákupním centru (Vosíme Food Court). Na zvoleném typu provozovny závisí i velikost prostor, které musí mít franšízant k dispozici, od 70 do 130 m2.

Podpora díky vlastnímu SW

Jádrem podnikání s Vosíme.cz je vlastní software, který pomáhá vedení konceptu i franšízantům značky koordinovat řadu procesů důležitých pro efektivní fungování. Díky němu je možné například kontrolovat stav objednávek, sledovat pomocí GPS pohyb rozvozců, optimalizovat rozvozové trasy, evidovat docházku zaměstnanců nebo přijímat online objednávky a mít přehled o skladové hospodářství jednotlivých poboček. Ty se mohou mezi sebou i porovnávat. Velkou pomocí pro nové franšízanty je jistě i podpora při hledání jejich prvních zaměstnanců, což je zejména v současné době poměrně nesnadné.

Na zájemce o franšízovou licenci nečeká žádný počáteční licenční poplatek. Investice, na kterou se musí připravit, je spjatá zejména s formátem pobočky, který si pro své podnikání zvolí. Podle stavu prostor a náročnosti stavebních úprav je proměna na pobočku Vosíme.cz přijde až na cca 500 tisíc Kč. Se zhruba 1 milionem Kč je pak potřeba počítat na investice spojené s pořízeném potřebného vybavení kuchyně. Průběžný poplatek, který franšízant pravidelně odvádí franšízorovi, činí 8 % z obratu, z čehož 4 % putují na marketing a IT.

Perspektivním zájemcům, kteří nemají potřebné finanční prostředky pro rozjetí svého pizza byznysu, nabízí pomoc s financováním prostřednictvím půjčky, a to až do výše 70 % celkových nákladů. Průměrná návratnost investice jsou podle franšízora 2 roky.  


Inovace produktů / Stálou nabídku vedení konceptu Vosíme.cz neustále inovuje. Franšízanti tak mohou své zákazníky. neustále překvapovat

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015