Pizzerie s mezinárodním brandem
Jaký byl uplynulý rok pro značku Pizza Hut?
I přesto, že loňský rok nebyl pro celé odvětví nejjednodušší, obrat našich poboček předčil naše očekávání a jsme s nimi velmi spokojeni. V Česku máme aktuálně 11 poboček, na sousedním Slovensku 3 pobočky, v sousedním Česku 11 a například v Polsku máme přes 150 restaurací, z nichž sedm je franšízových.
Jaké jsou vaše plány rozvoje pro letošní rok?
Ve strategii naší společnosti se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generování zisku. Plánujeme další otevírání poboček. Každému z nich bude předcházet hloubková analýza prodejního potenciálu a výpočet krátkodobého a dlouhodobého zisku. Tato dlouhodobá, zisková perspektiva rozvoje podnikání je typická pro všechny značky spravované AmRest na evropských trzích. Zájem o franšízové licence na trzích střední a východní Evropy stále přetrvává, což nám umožňuje být optimističtí ohledně nadcházejících let.
Jak se stát franšízantem Pizza Hut?
Hledáme angažované lidi, kteří se chtějí naučit naše know-how – což je klíčový prvek k dosažení úspěchu. Pizza Hut nabízí na Slovensku franšízantům 3 tipy provozoven, a to Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pro pobočku zaměřenou na rozvoz je zapotřebí minimálně 80 metrů čtverečních, pro otevření restaurace typu Fast Casual je zapotřebí minimálně 150 metrů čtverečních a venkovní posezení, lépe však 200 metrů čtverečních.
Jaké jsou finanční podmínky investice?
O konkrétních částkách se bavíme s uchazeči o franšízové licence.
Co svým franšízantům nabízíte v rámci franšízového balíčku?
Franšízový balíček zahrnuje kompletní know-how značky Pizza Hut. Vyznačujeme se přístupem k on-line prodejním nástrojům, které dynamizují počet objednávek na odběr a dodávku, nejlepší suroviny za nejlepší ceny, díky efektivní distribuční síti a certifikovaným dodavatelům. Mnoho času věnujeme efektivní přípravě týmu restaurace na rychlou optimalizaci a také podpoře partnera prostřednictvím standardů, teoretických i praktických školení k přípravě na samostatný provoz restaurace. Nabízíme také kompletní sadu marketingových aktivit zaměřených na rychlé zvýšení zisku z prodeje.
Jaké výzvy letos podle Vás čekají celý obor gastronomie?
Gastronomie jsou především lidé a lidé v této branži si poradí se všemi podmínkami. Největší výzvou tohoto odvětví je omezení fluktuace zaměstnanců a zajištění podmínek, které jim zabrání chtít změnit odvětví, ve kterém pracují.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Novinka přichází na český trh ze Severní Ameriky od výhradního distributora z Polska.
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...