V centrech měst i obchoďácích
Fanoušci mexické kuchyně, resp. její formy Tex mex která je typická pro jihozápad USA se mohou zastavit v pobočkách gastrokonceptu Burrito Loco už i v Brně a Zlíně. Svou první pobočku otevřeli na začátku října v obchodním centru, a to v pražském Centru Černý Most a do konce února budou otevřeny ještě dvě v centru Prahy – na I.P. Pavlova a v Paláci Koruna na rozhraní Václavského náměstí a ulice Na Příkopech. Ambicí sítě je svými specialitami potěšit milovníky jídla i v dalších krajských městech v ČR, ale i na Slovensku. Pomoci by jí v tom měli právě franšízoví partneři.
Koncept Burrito Loco vznikl v roce 2012 České republice a nejde o žádnou zahraniční franšízu. Za tímto skvělým nápadem stojí dva Američané dlouhodobě žijící v Praze – podnikatel Glenn Spicker a šéfkuchař Scott Kelly.
Zájemce o franšízu si může vybrat hned z několika typů poboček, které by chtěl pod hlavičkou Burrito Loco provozovat. Liší se svým umístěním. V centru města či v jiné frekventované lokalitě to je Street Bistro, v případě obchodních center je pak vhodný formát Food Court. Příležitost stát se součástí této progresivní značky mají i majitelé již fungujících restaurací, a to díky konceptu „ghost kitchen“, díky němuž si mohou rozšířit nabídku a podpořit tak například svůj rozvoz.
Byznys pod 3 miliony
U svých budoucích franšízantů hledá poskytovatel licence podnikavost, pracovitost, vášeň pro TEX-MEX kuchyni, a hlavně schopnost dotáhnout věci do konce. Pro zájemce o podnikání pod značkou Burrito Loco není třeba, aby měli dlouholeté zkušenosti v gastronomii, ačkoliv jsou samozřejmě plusem. Koncept je nastaven tak, že kuchařskou stránku podnikání má na starosti franšízor skrze dodávky klíčových surovin, které jsou připraveny podle jeho receptur centrálně, což zároveň zajišťuje stejnou kvalitu a chuť na každé z provozoven.
Vstupní poplatek za licenci Burrito Loco přijde franšízanta na 250 až 500 tisíc Kč. Dále musí být připraven investovat minimálně 2 miliony Kč do své nové pobočky. Pravidelné měsíční poplatky se pohybují od 5 do 9 % z čistých prodejů. Jak franšízor upozorňuje, podmínky se snaží vždy pro každou lokalitu nastavit individuálně tak, aby byl provoz franšízanta již od počátku ziskový.

Zobrazit v katalogu franšíz






















PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...