Bagety, pizzu nebo oboje?

360Pizza je samoobslužná / Zákazníci si sami zvolí suroviny a za šest minut je hotovo. Na franšízovou příležitost mimo Prahu tento nápad teprve čeká.
pondělí
23.10.2023
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
 

Síť zaměřená na gurmánské bagety, polévky a saláty inspirované různými zeměmi a podpořené jmény známých šéfkuchařů u nás působí už dvacet let a nyní pod značkou Bageterie Boulevard funguje už 58 franšízových provozoven. Nyní se však více zaměřuje na „drive in“. „Otevřeli jsme dvě nové pobočky v Praze, a to na Českomoravské ulici a na dálnici D1 u exitu 66 Loket. V nejbližší době přibude ještě třetí v Praze 5 v ulici Štefánikova. Do pěti let jich připravujeme dalších osm a z dlouhodobého pohledu je naším cílem pokrýt celou dálniční síť v České republice," uvádí k expanzi do drive-in podnikání Markéta Krejčíková, manažerka pro expanzi a franšízing. Dosud v této oblasti dominovaly americké fast foody, ale autoři projektu Bageterie Boulevard ze společnosti Crocodille chtějí zaujmout řidiče odlišnou nabídkou a nejen tím. Nedávno uzavřeli memorandum o spolupráci se společností Škoda Auto. Jejich společným cílem je budovat nabíjecí stanice a podpořit rozšiřování nabíjecí infrastruktury a elektromobility v České republice. Společně budou vyhledávat vhodná místa na umístění a realizaci nabíjecích bodů. Bageterie Boulevard tak postupně u všech svých provozoven s možností „drive“ vybuduje nové nabíjecí body, které budou propojeny s infotainmentem elektromobilů Škoda.

Ze stejné „stáje“ společnosti Crocodille je i další franšíza 360Pizza. Zatím u nás působí čtyři pobočky, ale připravuje se otevření dvou dalších v Praze. Obě budou součástí BB provozů, jedna vznikne v drive in na Hornoměcholupské, druhá pak v ulici Vodičkově. Koncept je založený na tom, že kromě stálé nabídky si zákazníci mohou sestavit pizzu sami a dostanou ji do šesti minut (360 sekund) od objednání. Zatím se provozovny 360Pizza soustřeďují v Praze, ale franšízor je umožňuje otevřít v kterémkoli městě nad 30 000 obyvatel. Zájemce musí počítat s minimálně třímilionovou investicí, ale získá například vybavení provozovny na klíč včetně architektonického návrhu. Provoz je pak vymyšlen tak, aby si franšízant vystačil s malým počtem zaměstnanců.

Když zvážíme celkovou nabídku obou značek, posílenou o jejich nové působení v drive in, pro franšízanty je toto spojení zajímavou možností obsadit trh i mimo centra měst. Podle tohoto modelu mohou vytvořit na jednom místě pestrou, a přitom jednoduchou nabídku pro poměrně rozmanitou skupinu zákazníků. 


Bageteria Boulevard cílí na drive in / Mezi americké fastfoody u dálnic nyní směřuje další značka. Spolupracuje přitom s Auto Škoda na podpoře elektromobility.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015