Bagety, pizzu nebo oboje?
Síť zaměřená na gurmánské bagety, polévky a saláty inspirované různými zeměmi a podpořené jmény známých šéfkuchařů u nás působí už dvacet let a nyní pod značkou Bageterie Boulevard funguje už 58 franšízových provozoven. Nyní se však více zaměřuje na „drive in“. „Otevřeli jsme dvě nové pobočky v Praze, a to na Českomoravské ulici a na dálnici D1 u exitu 66 Loket. V nejbližší době přibude ještě třetí v Praze 5 v ulici Štefánikova. Do pěti let jich připravujeme dalších osm a z dlouhodobého pohledu je naším cílem pokrýt celou dálniční síť v České republice," uvádí k expanzi do drive-in podnikání Markéta Krejčíková, manažerka pro expanzi a franšízing. Dosud v této oblasti dominovaly americké fast foody, ale autoři projektu Bageterie Boulevard ze společnosti Crocodille chtějí zaujmout řidiče odlišnou nabídkou a nejen tím. Nedávno uzavřeli memorandum o spolupráci se společností Škoda Auto. Jejich společným cílem je budovat nabíjecí stanice a podpořit rozšiřování nabíjecí infrastruktury a elektromobility v České republice. Společně budou vyhledávat vhodná místa na umístění a realizaci nabíjecích bodů. Bageterie Boulevard tak postupně u všech svých provozoven s možností „drive“ vybuduje nové nabíjecí body, které budou propojeny s infotainmentem elektromobilů Škoda.
Ze stejné „stáje“ společnosti Crocodille je i další franšíza 360Pizza. Zatím u nás působí čtyři pobočky, ale připravuje se otevření dvou dalších v Praze. Obě budou součástí BB provozů, jedna vznikne v drive in na Hornoměcholupské, druhá pak v ulici Vodičkově. Koncept je založený na tom, že kromě stálé nabídky si zákazníci mohou sestavit pizzu sami a dostanou ji do šesti minut (360 sekund) od objednání. Zatím se provozovny 360Pizza soustřeďují v Praze, ale franšízor je umožňuje otevřít v kterémkoli městě nad 30 000 obyvatel. Zájemce musí počítat s minimálně třímilionovou investicí, ale získá například vybavení provozovny na klíč včetně architektonického návrhu. Provoz je pak vymyšlen tak, aby si franšízant vystačil s malým počtem zaměstnanců.
Když zvážíme celkovou nabídku obou značek, posílenou o jejich nové působení v drive in, pro franšízanty je toto spojení zajímavou možností obsadit trh i mimo centra měst. Podle tohoto modelu mohou vytvořit na jednom místě pestrou, a přitom jednoduchou nabídku pro poměrně rozmanitou skupinu zákazníků.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
Bageterie Boulevard se od začátku roku rozrostla o 4 nové restaurace. A v úmyslu má otevírání dalších. Kolik musí franšízant investovat z vlastní kapsy?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...