Drive thru je šance pro fast food

Rozvoj doručování / Doručovací služby Bageterie Boulevard poskytuje na Letišti Václava Havla, ale také formou atraktivních boxů do firem i domů.
pondělí
06.05.2024
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
 

Kolik mají vaše značky nyní celkem poboček?

BB: K dnešnímu dni je otevřeno 58 provozoven Bageterie Boulevard a pokrýváme většinu krajských měst. Nedávno jsme ve spolupráci s naším franšízantem otevřeli provozovnu přímo na Letišti Václava Havla. Zavedli jsme zde také službu Delivery to gate, kdy si snadno pomocí naší aplikace objednáte s donáškou až k vaší odletové bráně.

Za poslední dobu přibyla pobočka na dálnici D8 u Siřejovic při čerpací stanici OMV. Je vystavena podle našeho posledního designu, s dostatečným parkováním, dětským koutkem a na jaře pak otevřeme i celoroční zahrádku a venkovní hřiště. V obchodním domě Nisa v Liberci, které provozuje skupina CPI, vznikla naše druhá jednotka v Liberci. Nově jsme otevřeli také na pražském Smíchově v ulici Štefánikova.

360Pizza: Aktuálně jsme pouze v Praze a máme zde pět provozoven. Šestou jednotku otevřeme v provozovně Vodičkova na Praze 1 – právě zahajujeme její výstavbu.

Jaké jsou vaše plány pro 2024/2025?

BB: Pokud jde o aktuální projekty, v České republice letos přibydou další drive thru v Říčanech u Prahy a další na začátku dálnice D3 ve směru České Budějovice – Mitrovice. Přímo v Praze se chystá nová rohová highstreetová jednotka v Jindřišké ulici, další pak na Praze 7 a Praze 1.  Chystáme ale i ostatní lokality, které jsou před podpisem nájemních smluv. Zákazníci se tak mohou těšit na nové jednotky v jižních Čechách, na Moravě, v Karlových Varech a tím výčet nekončí.  

360Pizza: Pokud jde o náš druhý koncept 360pizza, zde máme pět provozoven a plánujeme otevření dalších. Jak jsem již výše zmiňovala, konkrétně ve Vodičkově ulici, kde už máme provozovnu Bageterie Boulevard. Spojení našich dvou brandů jsme si vyzkoušeli již v provozovně v Obchodním centru Spektrum v Průhonicích a naposledy jsme jej implementovali do drive thru v ulici Hornoměcholupská, které se velmi povedlo. Má to určitě synergický efekt.

Jaký je aktuální počet vašich franšízantů?

Bageterie má aktuálně 19 franšízantů a další se školí. Značku 360Pizza aktuálně zastupují tři franšízanti, kteří již provozují náš první koncept BB.

Vidíte na našem trhu stále potenciál pro nové spolupráce a vznik nových poboček?

Ve větších obchodních centrech již máme svá zastoupení, ale Bageterie Boulevard určitě nevyčerpala svůj potenciál. Zejména v drive thru provozovnách a zajímavých místech pro high streetové jednotky. Také se nám zamlouvá spojení našich dvou brandů BB a 360, které na několika pobočkách výborně funguje. Pizza ale bude směrována trochu jinak než Bageterie. Pro 360pizza jsou vhodnější menší formáty provozoven a poněkud jiné lokace.

Přiblížíte, jak se vyvíjí trh a tím pádem i nabídka na pobočkách?

BB: Neřekla bych, že sortiment doznává nějakých výrazných změn, spíše cílíme i na další typy zákazníků, které naše brandy oslovují, např. formou doručení. Nabízíme tak delivery služby prostřednictvím našich kanálů BBDomů nebo delivery firemního občerstvení BBBox.

Jaký typ osobnosti je ideálním kandidátem na založení úspěšné nové pobočky?

Pro Bageterii Boulevard je to ideálně člověk s manažerskými schopnostmi, orientovaný na personalistku a obchodní dovednosti. Říká se, že nejvhodnějšími franšízanty jsou bývalý sportovci, což mohu potvrdit. Ale v našich řadách máme franšízanty i z úplně odlišných oborů než sport či gastro a jde jim to skvěle. Hlavní je kladný vztah ke značce, pozitivní myšlení a podpora Vašich nejbližších.

360pizza aktuálně provozují franšízanti, kteří již provozují i několik provozoven  BB. Zároveň je také 360 vhodná pro zájemce, kteří již provozují nějaké občerstvení, ideálně právě pizzu a chtěli by se zařadit pod úspěšnou značku a svůj podnik tak rebrandovat. Jsme jim schopni jednoduše zajistit vše, od zařízení provozovny až po dovezení našeho druhu těsta.

Jak se obecně vyvíjí trh a konkurence ve vašem oboru? V čem si podle vás vaše značky drží konkurenční výhody?

V Bageterii je to o atmosféře, stylu a tone of voice, ale hlavně, u nás prostě víte, co jíte. Zároveň máme širokou nabídku pro všechny typy zákazníků, a to včetně bezlepkových produktů. U 360Pizza kromě toho, že používáme kvalitní suroviny, máme skutečně výjimečné těsto. Hlavní konkurenční výhodu spatřuji v tom, že když ji jednou ochutnáte, víte, kam se brzy vrátíte.


Společný byznys / „Krajská města své pobočky mají, potenciál má drive thru i spojení obou značek v jedné franšíze," říká Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageteria Boulevard a 360Pizza.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015